#1 Skrevet September 5, 2013 Skiftet drivakselmansjetten som sitter over drivknuten her om dagen, og nå kan jeg snurre hjulet rundt mens bilen står i gir. Drivakselen rører seg ikke, og bilen beveger seg ikke hvis jeg setter den i gir. Hva har skjedd? Eller hva har jeg gjort feil? Hehe 99modell Audi A4 1.8tq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2013 Den ytre drivknuten går rundt, men ikke akselen? Høres ut som du ikke har fått akselen i splinsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2013 Må jeg av med drivknuten igjen, å tre akselen inn i knuten på nytt? Eller går det an å vri litt på akselen til den setter seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2013 Du må av med knuten igjen og tre akselen i knuten på nytt. denne skal vel sitte i en slags låsering inni knuten om jeg ikke husker heeelt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2013 Du må av med knuten igjen og tre akselen i knuten på nytt. denne skal vel sitte i en slags låsering inni knuten om jeg ikke husker heeelt feil. Jeg trengte ikke ta av knuten igjen. Med litt sterke armer og blått ansikt så smatt den på plass og er nå låst tusen takk for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2013 Bra det ordnet seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2013 Skal sitte et klips der. Uten dette risikerer du at det ramler ut ved full sving, bilen er heist og ellers når leddet strekker seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...