#1 Skrevet September 5, 2013 Jeg har nettopp blitt eier av en 2010 modell Polo highline og er egentlig knakende fornøyd. Eneste skåret i gleden er et issue jeg har med kombinasjonen av kjørelys og instrumentbelysning. Når bryteren stå på 0: Lys i parklys og grøftelys/tåkelys. Ingen/Dårlig instrumentbelysning. Når bryteren står på parklys: Lys i parklys og instrument. Parklysene går ikke av når man skrur av og låser bilen. Når bryteren står på kjørelys: Lys i hovedlykter og instrument. Parklysene går ikke av når man skrur av og låser bilen. Det jeg ønsker meg er at hovedlyktene OG instrumentene, samt at de går av av seg selv når jeg skrur av bilen. Er dette mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2013 Samme som på madammens polo. Tysk importert derav ingen lys automatisk. Omkobling av kontakten inn i bryteren ser jeg på som løsning hvis ikke Norge har egen bryter som har annen egenskap ved sammen kabling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2013 Det er det som er litt av greien: bilen er ikke importert, i hvertfall ikke i følge forrige eier og Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2013 Samme case på fruen sin Polo, den er kjøpt ny i Norge i april 2012 via Møller. Bilen har led/xenon dersom det hjelper på diskusjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2013 Vanlig lys på "min", ikke noe DRL/tåkelys.. Kan jo sjekke om dette kan kodes i VAG-COM, evt som er det slik jeg sa. Omkobling/ny bryter som er svaret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...