Hvor står G62 termostat sensor på Audi A8 4.2 Bensin 2003 mod

Anbefalte innlegg

Får opp melding om low coling level. noe det ikke er. Kjøle viften starter med en gang selv om bilen er kald. Tok diagnose på bilen og da kom det opp feil på temperatur sensor. Da ble feilkoden slettet og bilen har fungert 100%. Men i dag kom den igjen. virker som det kan være på samme kjølesvanstemperatur feilen kommer opp. for det var etter 3 mins kjøring med kald motor det kom feilmelding begge gangene.

fikk dette svaret fra møller: Her tror jeg at det er g62 temperatursensor du har feil på (jfr symptomer du beskriver).

Har du feilkoden du får opp?

NB! Hvis du får melding om lavt kjølevannsnivå, kan det i tillegg være feil på sensor som ligger i ekpansjonsbeholder.

Hvor står G62 sensoren? Og er den enkel å bytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener G62 sensoren er sensoren som ligger i kjølevannstanken. Og at du må bytte hele tanken hvis sensoren er i stykker. Den pleier ikke å være dyr. Jeg mener den kostet under 200 sist jeg byttet en pga feil på sensor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Skal gi en tilbakemelding om det stemte:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.