#1 Skrevet September 5, 2013 Må bestille ny servopumpe til bilen da den har tegn på å vær sliten, har prøvd å se om det står noe delenummer på den originale mens den står i bilen, men har ikke sett noe. Er det noen som vet hvor på pumpen det står? eventuelt hvilken av disse som passer til min: http://seekpart24.com/audi/a8-4d2-4d8-94/2-8-quattro-4982/steering-rack-power-steering-pu-100199?g=hydraulic-pump-steering-system chassis nummer på bilen er wauzz4DzYN012542. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2013 har nettopp bytta min, der stod det under pumpa mener jeg. min het noe sånn som: 4D0 145 155 E. siste bokstav angir visstnok noe pris greier så er vistnok ikke så viktig at det stemmer. jeg bestilte en pumpe på ebay som het: 4D0 145 155 L, denne var klis lik og har gjort en strålende jobb i 2 uker. kan jo eventuelt ta en telefon til møller å høre om de vil gi deg dele nummer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...