#1 Skrevet September 6, 2013 (endret) Skal selge mine orginale led bakykter grunnet overgang til led-facelift. Plug&play på pre-facelift, trenger kun overgang som kan kjøpes hos Bilkomponenter.no. Ingen koding nødvendig slik jeg har forstått det. 2009 mod: 2010 mod Led: Bud over 3000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2013 Opp igjen med denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2013 Opp igjen. Bud over 2500,- vurderes. Dette er BILLIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2013 Betalte mer enn dette for EN av 4 lykter originalt. Så ikkeno å si på denne prisen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2013 Passer denne på 2009 modellen min ? sedan ? Litt vankselig å se på bildene . Men er jo to forskjellige lykter, ene er vell til sedan og andre til stv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2013 Begge skal være til avant på bildene, men ser nå at det faktisk ikke er brukt riktig bilde til riktig produkt. Her er det bildet er tatt fra. http://www.astina.dk/lygter/audi-a4-b8-led-baglygter-avant-stationcar-originale-p-118503.html Skal fjerne bildet å legge til nytt. Disse passer ikke på din sedan dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...