#1 Skrevet September 6, 2013 Ref innlegget mitt http://forum.vacn.no/showthread.php?261384-Kj%F8relys-og-Instrumentbelysning-p%E5-2010-Polo lurte jeg på om noen av dere med VAGCOM her i Bergen har peiling på om dette kan være et programmerings issue? Bilen er norsk, men ikke f... om jeg får instrumentbelysning og kjørelys uten å skru på bryteren (og skru den av når jeg er ferdig å kjøre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2013 Dette er et programmeringsissue på noen modeller ihvertfall, vet ikke om det går på alle. Men du kan ringe meg på nummeret i signaturen så kan vi prøve. Bor rett ved Lagunen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2013 Knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2013 Denne kunne jeg tenke meg å henge på dersom det blir suksess, bilen er en 2012 modell kjøpt ny hos Møller Skøyen -> http://forum.vacn.no/showthread.php?229754-Ny-bil-bestilt-Polo-90-hk-TSI-DSG-Highline-med-masse-utstyr Keep us posted! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2013 Og denne har heller ikke instrumentlys som default? Merkelig at det skal være sånn, det er jo vanskelig å se hva som står i speedometer og turteller uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2013 I dagslys går det nå greit, turteller hører man og i forhold til fart så følger man bare flyten! ;D Men greit å se farten når man skal igjennom undervannstunneler med fartsmåler i bunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2013 på min 2006 Golf GT så må jeg vri lysbryteren helt over til høyre for å få på instrumentlys. hovedlysene står på om bryteren står til venstre, så jeg er interessert i å alltid ha instrumentlys når tenning er på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...