Anbefalte innlegg

Bilen ble nøklet mellom kl 11 og kl 16 i sentrum på Galleri Øst i dag. Skulle ønske jeg fikk tak tak i den som stod bak dette. : mad :

photo (3).jpg

Noen som har erfaringer med hva dette koster på vanlig verksted og om det blir pent med smart repair? Hvis dørene må hellakkeres - noen anbefalinger til verksted og anslått pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uh.. Er så utrolig synd at det er slike idioter rundt omkring! Har dessverre ikke no svar til deg på de spørsmålene. Men lurer litt på, det var ikke noen kameraer der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg ringte Europark og de sa at det kun var overvåkning på inn- og utkjøring. Selv om det var kamera der så er det lite som hadde hjulpet. Politiet henlegger slikt over en lav sko. Hadde jeg funnet ut hvem det var så hadde han fått nøklet bilen sin ukentlig i mange år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay... Synd!

Hadde dog anmeldt det, sånn just in case.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra en kollega's tidligere erfaring så er det billigere å betale av egen lomme, enn å involvere forsikringen. Min kollega fikk et heftig bonustap som følge av tilsvarende hærværk. Hans den gang 6 år gamle Audi 80 måtte hellakkeres utenom panser og tak, etter at den ble nøklet i Oslo.

Anmelding hjelper nok ikke, isolert sett, men sett at dette har skjedde med enda flere biler på samme stedet til samme tiden? Da er det større sjans for at Politiet gjør noe med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan få fiksa det får 2500 pr dør ferdig lakket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for respons alle sammen. Å bruke forsikring er nok veldig lite aktuelt. For de som kan ha nytte av å se kostnadene ved bruk av forsikring så vil jeg anbefale denne artikkelen: http://www.abcnyheter.no/skadeforsikring/faktainnhold/090116/bonussystemet-i-bilforsikring

Så vidt jeg kunne se så hadde ikke dette rammet veldig mange biler, men man vet aldri helt sikkert. Det er mulig å anmelde skadeverk på kjøretøy på nett, så jeg kommer til å gjøre det.

Robert: Har sendt deg en PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ordnet dette hos SkadeVekk på Lysaker. De gjorde en god jobb og man skal være veldig pirkete og ha godt lys for å se forskjellen. Den nye lakken har en veldig svak appelsinstruktur, mens fargen er spot on i mine øyne.

Ved avhenting oppdaget jeg at de hadde de klart å brenne gjennom klarlakken ved polering. De fikset det raskt og kostnadsfritt like i etterkant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.