#1 Skrevet September 6, 2013 (endret) Jeg har en Audi 80 Quattro 2,8 AAH motor som det ikke er gnist på. Det som er at det ikke kommer noe strøm til tenningsmodulen når man setter på tenningen og det skal det vel gjøre? Er det noen som kan måle på sin 80/A6 2,8 om det er strøm inn på tenningsmodulen når tenning er på og hvilken ledning det er? Jeg mistenker at det er ECUen som har takket for seg da det er den som skal gi strøm til tenningsmodulen sånn som jeg har forstått det. Dette haster litt da jeg ikke har noen fungerende bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2013 Det viste seg at det var brudd på omdreiningsføler g28 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2013 Hvor sitter denne hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2013 Hvor sitter denne hen? Den sitter på venstre side mellom motor og gir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...