Audi a4 b5 1.8tq sedan 92000km selges

Anbefalte innlegg

Hey, selger/bytter en audi a4 b5 1997 1.8 turbo quattro sedan gått 92000 km idag. 1 eier før meg, eldre kar som ikkje fikk kjøre bil lengre av doktoren (92 år) Han har hatt bilen inne på service hvert år siden 1997, dette e selvsagt dokumentert i service hefte. eg kjøpte bilen ifjord i november brukt ann kun pga Corradoen ikkje e egnet for vestlandsk vinter. Så bilen er lite brukt i vår sommer, mest på regnværs dager til jobb og hjem igjen. Brun bejt skinn interiør me varme i setene, alt av interiør deler er i tip top stand 99% original utenom en pioneer spiller og en 12" sub i bagasje rommet (kan følge med om ønskelig) bilen er av farge Audi grønn og har 4 stykk 16" sommer hjul på original alu felg og 16" vinter hjul på original alu felg, dekkene er OK. Bilen er 100% original utvendig utenom de bulkene og merkene som forgje eier har klart å lage på de 14 årene han har eid bilen. dette har ikkje eg gjort noe me siden det har vert en bruks bil. Bremse skiver og bremse klosser skiftet eg i juni og bilen blir hevet inn på EU-kontroll førstkommende uke Selger den pga savnet av mk4 golf GTI/Vr5 og passat e blitt så pass stort og audi har aldri passet meg noe særlig(vw man) . Så om noen har en GTI/vr5 eller en Passat v6 bensin som de vill bli kvitt eller har lyst på en Kanon audi quattro med mange mil igjen på telleren så e det bare å slå på tråden: 47310426 eller gi en PM eller sende en mail til: martin.solbakkjen@hotmail.com eller martinsolbakken@bruvik.no :) vetsje ka for en pris eg skal sitte bilen til men kan vell begynne på 60000.- og så kan folk gi bud :) Mvh Martin Solbakken. IMG_0871.jpg det bilde me km viser er tatt rett etter nyttær 2013. skal få tatt flere bilder utvendig og innvendig

IMG_0579.jpg

IMG_0614.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.