#1 Skrevet September 7, 2013 Ettersom bilen dessverre har fått en liten trøkk, trenger jeg nye støtfangere og førerdør. Er det noen som har sprekkfri front/bakfanger fra Audi 90 + dør med list nede de er villige til å selge? Hvis noen har resten av listverket er jeg også interessert i det. Det kan også være aktuelt å kjøpe hel delebil (90 quattro) med ovennevnte deler intakt hvis den ikke står altfor langt unna. Delene hentes helst innenfor Østlandsområdet, men jeg kan vurdere å dra lenger alt ettersom hvor de holder til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2013 Har alt untatt frontfanger (komplett delebil). Blir en liten kjøretur da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2013 Jeg har en S2 frontfanger som er lettere skadet hvis det er av interesse Fangeren ligger i Bærum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2013 Har bakfanger og dør liggende, men det er jo et stykke unna østlandet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2013 Har både front og bakfanger type s2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2013 Hei! Står en hvit 90 typ 89 på Araz bilopphugging i Porsgrunn, mener å huske at den er ganske hel! Kan stikke innom å ta bilder en dag om du er interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2013 Jeg har en S2 frontfanger som er lettere skadet hvis det er av interesse Fangeren ligger i Bærum. Hvilke skader er det snakk om? har du evt. noen bilder? Har bakfanger og dør liggende, men det er jo et stykke unna østlandet da Det blir nok litt langt ja. Jeg tror jeg skal prøve å få tak i noe som er litt nærmere før jeg vurderer å ta turen. Har både front og bakfanger type s2. Er disse i god stand uten skader? Hei! Står en hvit 90 typ 89 på Araz bilopphugging i Porsgrunn, mener å huske at den er ganske hel! Kan stikke innom å ta bilder en dag om du er interessert. Det hadde vert kjempefint om du kunne gjort det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2013 Send meg tlf. nr eller mail adresse på PM så skal jeg stikke bortom Araz! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2013 http://imageshack.us/g/197/jd2j.jpg/ Ligger bilder av fangeren her inne. PM hvis interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...