Ringline lykter til -99 Passat?

Anbefalte innlegg

Vet noen om en butikk som har Ringline Hovedlykter til en 99mod Passat,hovedlykt og blinklys MÅ sitte sammen. Delt lykt og blinklys er : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får du en lykt som blinklyset er i lag med hovedlykta?

har ikke sett det noen steder når jeg har vært å surfa på nettet.

det hadde jo vært utrolig mye bedre ja hvis du får det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet noen om en butikk som har Ringline Hovedlykter til en 99mod Passat,hovedlykt og blinklys MÅ sitte sammen. Delt lykt og blinklys er : nei :

 

Angel eyes regner jeg med du mener? Har du sett på FK Automotive sine hjemmesider?Er ikke sikker på om det finnes hele, men i katalogen deres står det uendelig mye angel eyes. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det kunn er fra 2001 mod og oppover du får noe som ligner mer på hel lykt.. men den til deg ser delt ut men sitter jo sammen med hovedlykta.. men ta og send Espen en mail så hjelper han deg garantert kundeservice@vwcarconsult.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,ok.RingLine og Angel Eyes er det samme så. ;) Skal høre med Espen nå,mener det finnes til denne årsmodellen også. :rolleye: Takk! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,ok.RingLine og Angel Eyes er det samme så. ;) Skal høre med Espen nå,mener det finnes til denne årsmodellen også. :rolleye: Takk! : vinke :

 

Nå har jeg sjekket både i FK og DTS katalogen (en fin fin unnskyldning til å se på pene damer kun iført nada) og jeg kan ikke se at det er til din.. men det kan jo hende for det da.. krysser fingre her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener oxo at det kun er til 3bg (2001 mod) og ikke 3b.

Men dersom du finner vil jeg oxo ha.. :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,ok. Skal skrike ut hvis jeg får tak i. :): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikek det finnes så kan du jo altids lage deg noen. Du får jo hovedlykter i Xenon-look til denne bilen, og kombinert med universale eller hjemmelagde AE så kan jo resultatet bli noe ingen andre har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.