Led tåkelys fra Skoda på A4

Anbefalte innlegg

De ser veldig like ut som B6 sine lykter, men jeg ser at det forskjell på festene på sidene (der de to skruene skal sitte).

Fant denne tråden for B8 om disse lyktene:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/430947-S-K-O-D-A-Led-fog-lights-(daylight-option)

Og denne for mk5:

http://www.mk5golfgti.co.uk/forum/index.php?topic=51239.0

Så det er nok mulig å få de til å passe, eneste minuset er at vi ikke kan kode om for å benytte dimme funksjonen, så enten må man droppe den eller finne på noe annet lurt der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm... lurer på om jeg bare kjøper noen og ser det an. Er jo ikke så dyre :) Fargetemperaturen på de er vel 4300k? Vet at Volvo bruker noen på V70(?) Som er ganske blå aktig skjær i. Men ang. dimmefunksjonen, så er jo ikke det noe man har brukt for. Jeg tenkte jo å bare bruke de som vanlige grøftelys i kombo med park. Men sånn egentlig, så er vel det ikke lov? For de er vel egentlig ment som dagskjørelys, og da skal vel ikke parklysene være på samtidig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er dagskjørelys ja, og på Scout så kan de ikke brukes som tåkelys. Mulig det kan kodes eller skiftes lysbryter men det er jeg usikker på.

Når jeg ser på festene på bildene ser de fryktelig lik ut som tåkelysene på både B6/B7 og B8, så godt mulig det går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve satt vel slike på Transporteren hvis jeg ikke husker feil. Ganske sikker på at det er samme huset/festene som blir brukt rundt om hos VAG..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg gambler på det og kjøper inn et sett :) er nok ikke vanskelig å lage noen fester hvis det ikke går :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi gjerne en tilbakemelding om de passer, kunne ha tenkt meg sånne i B7'en :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.