#1 Skrevet September 9, 2013 Jeg lurer på og bygge om fra singeldin til dobbeldin i min 2005 A6. Hva trenger jeg, og er det dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2013 Jeg har skrevet dette i en tidligere tråd: Hvis du har 1din og skal bygge om til 2din trenger man en del deler, ihvertfall hvis det skal se orginalt ut. Forutenom selve spiller og evt ramme rundt denne så trenger du: 2din-monteringsramme (En SLIK), klimakontroller, askebeger, ramme rundt esp/koppholder. Deksel rundt girstang og selve midtkonsoll kan tilpasses. Har gjort samme jobben selv. Man kan klare å finne deler på ebay slik at det ikke blir så voldsomt dyrt, det dyreste er oftest klimakontroller. Hvis du har facelift så har du sikkert klima uten off knappen, denne er det ikke alltid så enkelt å få tak i brukt. Om så elektronikken er defekt er denne ganske enkel å flytte over fra den du har i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2013 Går det og flytte over knappen også? Et eldre gåent panel burde jeg jo få billig... Er det mange fargeforskjeller jeg må pssse meg for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2013 Er vel bare to farger, ene er litt mer sort enn det på facelift. Pre facelift har en off knapp nederst mener jeg. Hvis du leter på ebay så ser du at den til 2din er litt bredere i topp. Slik som denne. Jeg vil nesten tro det lar seg bytte knapper fra 1din til 2din, men jeg har ikke prøvd så kan ikke garantere. Vet bare at elektronikken gikk å flytte over. Om du kjøper fra ebay så pass på at det er med hull til setevarme hvis du har dette. HER har du forresten 2din ramme som skal inn i dasj. Denne koster MYE ny fra møller. Så skroten eller ebay er din venn der. Denne jeg linker til er en absolutt grei pris i mine øyne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2013 dobbel din klimapanel finner du her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2013 http://autohifi.no/Produkter/Bilunderholdning/Bilmerke-tilbeh%C3%B8r/Audi/Mont--kit-2-DIN/CONNECTS2-Premium-monteringskit-2-DIN-Audi-A6-2001---2004-CT23AU03A-p0000004402 for ombyggingskit fra Norsk leverandør. Eller er dette kun for biler med 2 din fra før kanskje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2013 http://autohifi.no/Produkter/Bilunderholdning/Bilmerke-tilbeh%C3%B8r/Audi/Mont--kit-2-DIN/CONNECTS2-Premium-monteringskit-2-DIN-Audi-A6-2001---2004-CT23AU03A-p0000004402 for ombyggingskit fra Norsk leverandør. Eller er dette kun for biler med 2 din fra før kanskje ? Ja, dette er for å bytte ut RNS-D/E mot standard 2-din radio. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...