#1 Skrevet September 9, 2013 Vurderer å prøve på å bytte kasse selv eller om det blir for stor "risk" å gjøre det selv. Er det noen som vet hva som vet "how to" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2013 converter skal være med kassa ut. og må monteres i kasse også inn igjen. Pluss skal vrides slik at den griper i oljepumpedrevet osv. Også skal det da måles fra kant på kassa og inn til converter. Skal være x antall cm om det er riktig montert. Selve kassa veier bortimot 100kg. Er det kassa eller converter som er gåen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2013 Er usikker på om hva som er galt, men har følelsen på at converteren er defekt. Fikk oljelekkasje under kjøring så kom ikke så mange meterene. Er snakk om å kjøpe ei overhalt kasse. Liker å skru, så er litt usikker om jeg skal på ta meg det arbeidet hvis det skulle være stor risiko for at jeg kan gjøre noe galt. Har aldri demonter/montert ei tiptronickasse før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...