Anbefalte innlegg

Noen som vet om et sted de selger strobelys til å montere på orginalpærer i bilen?

Vet blant annet at gatebil taxien har dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fins ikke, gatebil taxiene har borra inn pære i reflektoren ;) strobene er en helt annen type pære ;) og mye høyere spenning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, blir litt vell mye med fultlysa :P

Men takk for svar! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil taxiene har lys levert fra Ferno Norden.

Selv har jeg hatt masse derfra, men også fra dioder.no som også leverer masse snadder i både blitzstrobe og LED.

Men du kan ha rele på org lys så de blinker, slik som på min gamle bil her

http://i108.photobucket.com/albums/n34/Eddietion/Volvo%20Sort%20Safir%202005/edc94f46.mp4

Men er disse rele'ene åpne, sånn at det lyser som vanlig ellers? Og hvor kjøpte du dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For styring så trenger du bare en kontroller til en hundring ifra ebay, et par releer og da til lyskilden du ønsker å bruke, om det er xenon, halogen, led eller strobe.

Finn først ut hva du vil ha og hvordan du vil ha det så får du nok en del hjelp ifra noen av oss her inne :)

Litt tilleggsinfo,

de oppsettene jeg har laget og montert for folk har hatt en rimelig kontroller med 3 moduser, kjapt vist under:

Ikke at jeg oppfordrer til dette men en RS4 i Akershus-området kjører med dette koblet opp mot to LED-lister og 3 x 70w xenon i front og han sier det fungerer bra, siterer likegodt "var uheldig å fikk blå etter meg, flicka dette på og vips så hadde jeg samme fordelen som han bak meg har, bare banet seg ledig vei i køen foran meg"

Sikkert fancy å bruke på show/utstilling eller vise frem til gutta i gata, om det er det du tenker som bruksområde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wigwag ville no eg ha gått for denne er mere stilig og du har den i enten kjøre lys eller langlys

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.