Feil på pærevarsling audi A4 b6

Anbefalte innlegg

Har ett problem med 2004 a4 ,ettermonterte/kodet coming/leaving home lys med bryter og alt det som skal , virker hele døgnet da jeg ikke har lys/regnsensor på bilen ,men det er ok for min del ,men det kom ett nytt problem ved kodinga, får opp feilmelding på venstre tåkelys bak av og til , virker som feilmeldinga kommer når bilen har stått lengre tid, feks over natta... og blir borte så fort jeg aktiverer tåkelyset bak , og ja , det virker ..litt plagsomt da det piper og får det jæ..a symbolet i instrumentet.. spørsmålet er da som følger ? noen som har vært borti det samme ? og har en god løsning.. problemet forsvant da jeg kodet vekk igjen coming/leaving home funksjonen...så ser for meg at styreenheten må lures på en eller annen måte ang pærevarslinga..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde akkurat samme dritten hos meg.. Ga til slutt opp og kodet det vekk.. Håper du får ett svar som løser problemet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.