#1 Skrevet September 9, 2013 Har ett problem med 2004 a4 ,ettermonterte/kodet coming/leaving home lys med bryter og alt det som skal , virker hele døgnet da jeg ikke har lys/regnsensor på bilen ,men det er ok for min del ,men det kom ett nytt problem ved kodinga, får opp feilmelding på venstre tåkelys bak av og til , virker som feilmeldinga kommer når bilen har stått lengre tid, feks over natta... og blir borte så fort jeg aktiverer tåkelyset bak , og ja , det virker ..litt plagsomt da det piper og får det jæ..a symbolet i instrumentet.. spørsmålet er da som følger ? noen som har vært borti det samme ? og har en god løsning.. problemet forsvant da jeg kodet vekk igjen coming/leaving home funksjonen...så ser for meg at styreenheten må lures på en eller annen måte ang pærevarslinga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2013 Skjedde akkurat samme dritten hos meg.. Ga til slutt opp og kodet det vekk.. Håper du får ett svar som løser problemet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...