#1 Skrevet September 9, 2013 gummi matter i veldig bra stand. 200kr (ja jeg burde vasket de før jeg tok bilde men de er strøkene) Flunka ny ubrukt i eske linselykt med org sort innmat. 1000kr (NB har bare denne ene) Org S6 grill. 200kr. (mangler ringene) Reservehjuls plata til C4 avant 100kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2013 Tar gjerne mattene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2013 Ja det begyner jo å bli noen år siden jeg fortalte deg at jeg hadde dette i garasjen til mor og far:) Går ikke så fort med meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2013 Lykt grill og bagasjeplate ligger her ennå. Kom med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2013 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2013 s4 eller s6 lykt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2013 S6 (5 tegn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2014 Bump opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...