#1 Skrevet September 10, 2013 Hei Jeg har litt deler jeg skal selge unna billig, jeg rydder i garasjen. Caddy deler jeg kommer på i farta - 2x bakluker - Mange bakhjørner - Originale baklys, kontakter også mener jeg på - Bensintank - Bakstilling - Bladfjærer, ny type - Rollpan fra Sør Afrika, glassfiber. Ting som er i stål må man handle raskt, ellers blir det kasta. Ålesund, mob. 988 76 799 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2014 Heisann. Ser at det er lenge siden du har postet dette, men har du Rollpan enda er jeg int, vist det skikkelig passform på dette da. Send meg gjerne en pm med bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2014 Trådstarter har ikke fornyet medlemskapet for 2014. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2015 Da er han vel ikke med i 2015 heller da.... ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2015 Du får prøve igjen neste år. Ev benytte deg av en telefon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2015 Aha...la ikke merke til telefon nummeret !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...