#1 Skrevet September 10, 2013 Noken som veit om ein lett plass å "stjele" litt straum til ei led pære ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2013 Sigarett tenneren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2013 (endret) Veit du korleis du kjem deg bak til baksida av sigarett tennaren ? Er det berre å rive i eller ? Var berre å rive Tusen Takk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2013 Det meste av paneler er det bare å dra forsiktig i også finner du fort ut om og hvor det er skruer :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2013 Er masse koplingspunkter bak dekselet ved panserlåsen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2013 Dumt å hente fra sigarett tenneren da den har konstant strøm om du ikke vil ha lys hele tiden da.. er hauevis med røde ledninger under rattet du kan velge å vrake i.. jeg liker godt å hente ut fra cd spilleren, ikke holdestrømmen (ofte gul) men den "vanlige" som har strøm på selv med tenning av helt til du drar ut nøkkelen, da kutter den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2013 Var det eg fann ut Er berre ei lita led pære, men trur eg skal hente frå ein anna plass. Takk for alle svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2013 Er også lys i sigarettenneren. Du kan ta strøm fra den. Da har du støm når resten av instrumentene har lys Tok selv strøm derifra til en turbotrykksmåler for litt siden. Gikk fint det. Med dimming og greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2013 Er også lys i sigarettenneren. Du kan ta strøm fra den. Da har du støm når resten av instrumentene har lys Tok selv strøm derifra til en turbotrykksmåler for litt siden. Gikk fint det. Med dimming og greier Blir det frå den "lisje" kabelen som går til sigarett tennaren ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2013 Lisje? Er vel en kontakt med tre kabler bak på tenneren? En med konstantstrøm til selve tenneren, en til lys og siste er jord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 11, 2013 Lisje? ) Lille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2013 Ja, er nok den lille Men det måler du fort med et multimeter Og ang hvordan du tar ut askebegeret; når du tar ut skuffen og tar ut askebegeret så se ned i de hullene. Der er det to mothaker i stål, om du tar en tynn skrutrekker å holder disse nede samtidlig som du drar ut så slipper du ødelegge de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 12, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=QNpbxnGVaug Resultat video 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 18, 2013 Hmm... Idag for alt "nattlyset" uten spesiel grunn. Bytta sikringa til Sigarett tenaren, men funkar forsatt ikkje. Noken tips ? Har sjekka over kobblingane til Girkula og alt er bra der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2013 Har du dimma ned lyset? Prøv å vri på den venstre pinnen på instrumentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 18, 2013 Har du dimma ned lyset? Prøv å vri på den venstre pinnen på instrumentet. Den venstre pinnen er vridd heilt til høgre(?) Blei værtfall ingen forskjell på kva vei eg vridde den. Der kjem "varsellyd" når eg opnar døra med hendelen på rett plass, men null lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 18, 2013 Okei. Kun kula som ikke lyser? Målt om det er spenning der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 18, 2013 Målt om det er spenning der? Ingenting lyser, ikkje knappane i midtkonsollen heller Sikringa til Sigarett tennaren var gåen, so bytta den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 18, 2013 jøss er det lysnivå på venstre pinnen på instrument panelet? den var ny for meg ^^ Skjekk alle sikringer, når ingenting lyser ville jeg helt klart ha begynt der. sigarett uttaket har vel egen sikkring som ikke går på resten av lyset mener jeg. (den som er konstant) Jeg vil anbefale deg å sjekke om du har fått gnidd av ledningene opp til girkula.. må legges ut av selve stanga for at de skal ligge trygt. går den helt ned vil de bli slitt av og kortslutter mot jord.. been there done that.. Jeg borra ut et hull i selve girstanga innvendig hvor ledningen går ut og ned. når du girer f.eks mellom 2 and 3 så vil ledningen bevege seg en del, her gjelder det å ha litt slakk ellers blir det for en "sag effekt" Om alle sikringer er hele vil jeg tro det har skjedd noe med lysbryteren din da alt interiør lys (utenom taklys) går via den. beste er uansett først å sjekke alle sikringene, så måle seg fram fra sikringsboksen og utover med et måleinstrument 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 18, 2013 Trur helst det er noke inni girkula, men burde ikkje sikringa gå viss eg setter inn ny da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 19, 2013 Trur helst det er noke inni girkula, men burde ikkje sikringa gå viss eg setter inn ny da ? jo vil gå med engang da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 19, 2013 jo vil gå med engang da Den har ikkje gått enda, kobla vekk girkulelyset også. Fann ikkje noke sikring spesifikt til det dashbordlyset, so fer ta ei og ei sikring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...