#26 Skrevet Mai 24, 2005 Passer med Olrud kl 8 for meg håper v.s. motor kommer med s2'n sin...lyst til å se den på tørr asfalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 24, 2005 olerud? vet jeg har dårlige geograf kunnskaper men hvor ligger det?Reiser fra Gjøvik jeg hvertfall og jeg vil også være med i kollona.... Skal prøve og få meg den lokale vag cluben her. http://www.lenavagclub.net Avreise Gjøvik kl 0700. Fra Statoil Mjøsstranda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 25, 2005 hvorfor det a? hehe, jeg må jobbe, men kan få 3t fri, om jeg velger å gå før eller komme senere er valgfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 25, 2005 prøver å slenge meg med på lørdagen, men det er ikke noe morsomt så lenge lakkeren ikke har tid til å fikse bilen før søndag om 14 dager. Men søndag blir jeg ikke med, skal i konfermasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 25, 2005 Jeg møter villig opp på Statoil Mjøsstranda kl 0700 klar som ett egg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 25, 2005 flott flott! Jo flere jo bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 25, 2005 Ser ut som det er litt interesse for dette jo:D Da ses vi på Olrud kl 8 lørdag morgen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 25, 2005 Jeg skal få tak i party telta til folka mine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 25, 2005 Jeg skal få tak i party telta til folka mine.. Folka dine ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 25, 2005 Folka dine ? oi glemte resten av setningen og skulle vært party telta til folka mine (foreldra) Siste del av setninger er: Jeg skal låne de i helga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 27, 2005 hmmmm, åssen ble det egentlig?? skulle vi møte opp kl 8 eller reise fra olrud kl 8?? fint om vi hadde vist det siden jeg da kan sove litt lenger om morran.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 27, 2005 Avreise 0800 fra Olrud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 27, 2005 halla gutter ring på 9095310 når dere tar i vegen, møter dere ved myklegård. jeg og en kompis står der med en audi cab, om vi våkner i tide da. ikke noen her som er oppe ved 0600 tiden i morra vell, for da kan de ringe kompisen min og vekke han he he he ps tenkte vi skulle filme en del i helgen. så husk gutter at bilder og filmer av audi motas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 27, 2005 blir med jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 27, 2005 halla gutter ring på 9095310 når dere tar i vegen, møter dere ved myklegård.jeg og en kompis står der med en audi cab, om vi våkner i tide da. ikke noen her som er oppe ved 0600 tiden i morra vell, for da kan de ringe kompisen min og vekke han he he he ps tenkte vi skulle filme en del i helgen. så husk gutter at bilder og filmer av audi motas med takk jeg skal slenge meg på kl ca 0815 på mykle også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 27, 2005 vi reiser ikke så tidlig tenker vi reiser fra gjøvik mellom 8-9. Tror vi blir endel herfra som reiser da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 28, 2005 vi reiser ikke så tidlig tenker vi reiser fra gjøvik mellom 8-9.Tror vi blir endel herfra som reiser da... men de jeg skal ta følge med drar kl 0700 fra statoil mjøsstranda, så kl 0800 ca fra olerud.. så jeg og mulig noen andre fra mykle ca 0815-30.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 13, 2005 noen som har noen bilder å legge ut ell? "mjøsa" bilder..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...