#1 Skrevet September 10, 2013 (endret) Trenger ett sett A6 C5 Allroad Xenon hovedlykter til en 2001 modell. Send PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2013 Må de være komplett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2013 Må de være komplett? Tja nei. Skulle bare hatt noen hele og pene lykteglass, men det går vel ikke an å skifte kun de? Mine har falmet og gulnet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2013 Hvis jeg ikke tar helt feil, så er glassene like som på vanlige A6 lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2013 Okay.Det er jo bra. Men får man kun skiftet glassene på disse lyktene da?? Får man i det hele tatt kjøpt glassene løst?? Vanlig A6 frontlykt passer visstnok ikke. Selv om det er samme årsmodell og ser helt like ut syns nå jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2013 Du får ikke kjøpt løst glass nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...