#1 Skrevet September 10, 2013 (endret) Hei.. Etter årenes løp har jeg visst brått opparbeidet meg ett kraftig lager med C4 S4/6 deler.. Alt i fra chassisdeler, til motordeler, drivakslinger osv.. Noe som trengs her inne? Tenkte å legge til en liste her over hva jeg har, men alt er for salg! Har ivertfall: Servopumpe AAN 800,- vannrail AAN 400,- dynamo AAN 800,- ledningsnett AAN 1000,- fjærbein foran, S6 4000,- S6/A6 C4 frontlykt høyre 600,- div slanger til servo/klima/vann Bare spør om jeg har, så ser jeg På tide å benytte seg av gulvet på garasjeloftet PM/91836960/trondsen2(@)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2013 du har ikke tilfeldigvis en Bose-sub liggende på loftet? og katalysatorer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2013 Skal ha en bose sub ja, og katter ja Skal se hva jeg finner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2013 Jeg har 2 av cattene dine her Trond, men tror innmaten er tatt ut?? Du husker best:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2013 Fant ikke bose sub Ja, tomme katter er fiffi Tommy Noen fler som trenger nips? Alle braketter til dynamo/servopumpe osv har jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2013 bilde av frontfanger?`hvordan stand er den i? lakkkode ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2013 Den er muligens solgt nå til en som vil ha hele fronten.. Kommer evt tilbake til deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2013 Katalysatorene som er tomme, til 2.5 TDI? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2013 Har du bilde av tanken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2013 Tanken ble sendt avsted i stad.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2013 Har du refleksplate til S6 Avant? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2013 Hei, beklager, de drar desverre ofte før de kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 12, 2013 ble bensinpumpa solgt med tanken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 12, 2013 Hei, nei, har ett par org pumper Pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 12, 2013 pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 13, 2013 Har du radiator til s6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 13, 2013 Jepp, har på loftet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 14, 2013 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 14, 2013 500 lapp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 14, 2013 Så lenge den er hel så funker det for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 24, 2013 Har du noen av de gamle aktive høytalerne fra Audi/Nokia som satt i hattehylle/sidepanel bak? Kan kjennes igjen på et aluminimums hus over baksiden på høytaleren. Gjerne mms til 99207797 mvh Knut Erik Huseby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 26, 2013 Det trooor jeg ikke, til avant da, eller sedan? Eller er de like? kan jo hende en bekjent har noe liggende Skal høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 26, 2013 Har du girkassefester/foringer? De er vel lik uavhengig om det er 1.9TDI(som min) eller en S6? Må ha et par og kunne trengt et til om du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 29, 2013 Til avant og coupe pluss cabriolet, i sidepaneler bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 8, 2013 Har du LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...