#1 Skrevet Mai 22, 2005 Får poste den her. Er på jakt etter nye gulvmatter til bilen min. Trenger tips til noen fine/kule stoffmatter med grei passform. Helst noen jeg slipper å bestille, hender jo ting tar veldig lang tid her i dette landet. Har sjekka pris på orginale, og det var rundt 1.000 for alle sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2005 Bumpi! Ingen som vet om noen matter? R32? Har de noen fete orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2005 Bumpi! Ingen som vet om noen matter? R32? Har de noen fete orginalt? Biltema har stoffmatter til 149,- Bilextra har også stoffmatter vet jeg. Her er R32 matterne: Jubileums GTI matter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2005 http://www.justmatz.co.uk prøv der du Bumpi! Ingen som vet om noen matter? R32? Har de noen fete orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2005 Har du ikke allerede? Trodde GTI betydde GolvTepper Inni....!? :D Hehehe... Tror de har på Norsk bildelsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2005 Har du ikke allerede? Trodde GTI betydde GolvTepper Inni....!? :DHehehe... Hehe, joda. Det fulgte med noen beige, men de var så skitne + den på førersida manglet. Og jeg får kun kjøpt dem i par, så da går jeg heller for komplette. Dyrt for matter asså.....dersom man skal ha orginale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...