#1 Skrevet September 11, 2013 (endret) Da vurdere eg å selge bilen siden den blir brukt så lite. Dette er en sjelden bil i Norge. Fins ikke mange her til lands. Det er 8 registrerte i Norge. Går helst på luft og kjærlighet. Go å liten bybil eller bil nr 2. Bilen er så vitt innkjørt (lav km). Prisantydning 60 000 kr, eventuelt bud. Kan nå meg på pm, mail (mini_cab@hotmail.com) eller mob 95933446. Her er litt info om bilen. - 2008 modell - kjørt ca 16 000 km - 1,4 tdi 70 hk - Farge Black Magic - ABS - Airbag x4 - Alufelger 15" - FK Coilovers rustfritt - El. vindu - Happich bakruter - ESP - El. speil - Climaanlegg - Kurve/tåke lys - Radio/CD/MP3 - Servo - Varme i setene - Sentrallås - Varme i speil - Iso fix fester - Komfort pakke - Vinterpakke - Stylepakke - Variopakke Hele baksetet går på skinner så du kan justere hele baksetet lengre frem og bak alt itte om du trenger større bagasjerom. Nå står bilen på de orginale 15" felgene , for 2 av dekka var utslitt på de 17" som er på bildet. Under tråden om bilen min finner Dere flere bilder hvis det er av interesse. http://forum.vacn.no/showthread.php?122160-08-VW-Fox-quot-The-black-Beauty-quot&highlight=vw+fox 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2013 Ny pris 60 000 kr. eventuelt bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2013 Du som skrev noen sms med meg om foxen i går. Den mobilen du skrev på har klikka. Du kan nå meg på 93221054. ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2013 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...