#1 Skrevet September 11, 2013 (endret) Har nå gjort følgende: - Fyllt på ny bensin - Nye plugger og pluggledninger - Ny olje Prøver å starte bilen men ser på bensinfilteret at det er tørt og det kommer ikke bensin frem til pumpen. Pumpen og bensinregulatoren er tatt av for å sjekke om de var tette, det var de ikke. Har også prøvd å ta av slangen ved bensinfilteret og suge bensin direkte fra kanne men den ser ikke ut til å suge. Merker dog at det er litt sug i slangen når en holder fingen foran åpningen. Noen forslag? Er det pumpen som er gåen da eller kan det være andre faktorer som spiller inn? Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2013 Stått lenge? Pumpen er dårlig på å suge luft. Ta å fyll direkte inni slangen som går til pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2013 Stått lenge? Pumpen er dårlig på å suge luft. Ta å fyll direkte inni slangen som går til pumpa. Ja, den har stått i minst 13 år Ja, når eg tenker meg så hellt eg ikke nedi bensin, prøvde bare å få den til å suge opp ifra en liten kanne... Får gi det ett forsøk imorgen å få hellet det litt mer direkte inn til pumpen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2013 Vis du har sånn sort tank mellom pumpe og gasser så er det mye luft som skal vekk. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2013 Viste seg å være en morken bensinslange ifra tanken som sugde luft. Når denne var byttet så purret den som en katt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...