Får ikke start på motor. 1,5 1982 Golf.

Anbefalte innlegg

Har nå gjort følgende:

- Fyllt på ny bensin

- Nye plugger og pluggledninger

- Ny olje

Prøver å starte bilen men ser på bensinfilteret at det er tørt og det kommer ikke bensin frem til pumpen.

Pumpen og bensinregulatoren er tatt av for å sjekke om de var tette, det var de ikke.

Har også prøvd å ta av slangen ved bensinfilteret og suge bensin direkte fra kanne men den ser ikke ut til å suge. Merker dog at det er litt sug i slangen når en holder fingen foran åpningen.

Noen forslag? Er det pumpen som er gåen da eller kan det være andre faktorer som spiller inn?

Takker for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stått lenge? Pumpen er dårlig på å suge luft. Ta å fyll direkte inni slangen som går til pumpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stått lenge? Pumpen er dårlig på å suge luft. Ta å fyll direkte inni slangen som går til pumpa.

Ja, den har stått i minst 13 år :) Ja, når eg tenker meg så hellt eg ikke nedi bensin, prøvde bare å få den til å suge opp ifra en liten kanne... Får gi det ett forsøk imorgen å få hellet det litt mer direkte inn til pumpen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du har sånn sort tank mellom pumpe og gasser så er det mye luft som skal vekk. Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viste seg å være en morken bensinslange ifra tanken som sugde luft. Når denne var byttet så purret den som en katt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.