SBT-Tuning m/ANDREAS BAKKERUD!! inviterer til DYNODAG lørdag 12/10-13.

Anbefalte innlegg

Jeg tar med en assistent (min bror) på greiene :)

Helt uten baktanker om å få han til å melde seg inn i klubben, hehe!

 

Køyre du sjølv ut eller skal du sitte på? Har fått fingrane i broderen sin S6 + den helga:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Køyre du sjølv ut eller skal du sitte på? Har fått fingrane i broderen sin S6 + den helga:D

 

Planen var i utgangspunktet å kjøre sjøl, så står jeg litt friere angående når jeg må være heme igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå oppdatert første post. Vi får besøk av min gode venn Andreas Bakkerud som kommer og prater litt med folk og forteller litt om sin hverdag og bragder. :)

Han er en bilgal entusiast som har gjort drøm til virkelighet. :)

 

Ser virkelig frem til denne dagen, blir veldig morro :)

 

Mvh

Jon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se vekk ifra at det kommer noen fra denne leiren også :)

 

Hei Stig.

 

Fint om du kan være litt mer konkret i svaret ditt, som sagt tidligere er vi litt avhengig av og vite hvor mange som kommer av ulike grunner.

 

Fint om du gir en tilbakemelding :)

 

Mvh

Jon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte på jobb :-( Så er desverre ikke hjemme, så kan bare stryke meg fra listen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen også. tar med S6'n men ikke noe dyno testing på meg denne gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte på jobb :-( Så er desverre ikke hjemme, så kan bare stryke meg fra listen....

 

Kan jeg overta plassen med en ny bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte på jobb :-( Så er desverre ikke hjemme, så kan bare stryke meg fra listen....

 

Den er grei Audun. :) Takk for at du gir beskjed ;)

 

Kommer kansje .. Audi a4 09 1.8tfsi

 

Vel du har kanskje ikke lest tråden så nøye, men det er som sagt fullt på dynoen så du kan ikke få teste bilen din denne gang. Og vi setter stor pris om du kan komme med en tilbakemelding på om du faktisk kommer eller ikke da vi må vite hva vi skal bestille inn osv.

 

 

Kan jeg overta plassen med en ny bil?

 

Hei Odd Erik..

Eg tror vi setter stopperen med 15 biler for denne gang, om det blir tid tilovers på slutten, eller det av en eller annen grunn ikke skulle dukke opp noen påmeldte så er det en mulighet. Men de tar vi der ute.

 

Og som eg nå har skrevet i første post, om dette blir en suksess så skal vi gjenta det.

 

Og fint om folket husker og invitere vennene sine til og dele vår facebookside. Om vi passerer 1000 likes til neste lørdag blir det 2 stk som får gratis dynomåling. Mangler 215 i skrivende stund ;)

 

https://www.facebook.com/pages/SBT-Tuning/48909185063

 

Ser frem til dette :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte på jobb :-( Så er desverre ikke hjemme, så kan bare stryke meg fra listen....

 

Den er grei Audun. :) Takk for at du gir beskjed ;)

 

Kommer kansje .. Audi a4 09 1.8tfsi

 

Vel du har kanskje ikke lest tråden så nøye, men det er som sagt fullt på dynoen så du kan ikke få teste bilen din denne gang. Og vi setter stor pris om du kan komme med en tilbakemelding på om du faktisk kommer eller ikke da vi må vite hva vi skal bestille inn osv.

 

 

Kan jeg overta plassen med en ny bil?

 

Hei Odd Erik..

Eg tror vi setter stopperen med 15 biler for denne gang, om det blir tid tilovers på slutten, eller det av en eller annen grunn ikke skulle dukke opp noen påmeldte så er det en mulighet. Men de tar vi der ute.

 

Og som eg nå har skrevet i første post, om dette blir en suksess så skal vi gjenta det.

 

Og fint om folket husker og invitere vennene sine til og dele vår facebookside. Om vi passerer 1000 likes til neste lørdag blir det 2 stk som får gratis dynomåling. Mangler 215 i skrivende stund ;)

 

https://www.facebook.com/pages/SBT-Tuning/48909185063

 

Ser frem til dette :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å ta med en kompis eller 2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å ta med en kompis eller 2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å ta med en kompis eller 2?

 

Selvsagt så lenge vi får sånn ca vite hvor mange dere blir så er ikke det noe problem :)

 

Mvh

Jon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å ta med en kompis eller 2?

 

Selvsagt så lenge vi får sånn ca vite hvor mange dere blir så er ikke det noe problem :)

 

Mvh

Jon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det felles kjøring fra Åsane eller noe sant som nevnt i første innlegg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det felles kjøring fra Åsane eller noe sant som nevnt i første innlegg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må dessverre melde avbud, blir heller jobbing:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det felles kjøring fra Åsane eller noe sant som nevnt i første innlegg? :)

 

Uten at eg skal være med og kjøre utover så kan eg anbefale felles oppmøte v/f.eks Shell select på Hylkje. Da er dere forbi all veibygginga osv i vågsbotnen.

 

Her: http://goo.gl/maps/U9SrH

 

Oppmøte kl 11:30

 

Det går som sagt lang tid med alle bilene som skal testes så ikke senere enn 11:30 fra Hylkje er dere grei :)

 

Andreas Bakkerud kommer og som sagt, men antagelig ikke før i 15 tiden. Planen er og kjøre hans Citroen DS3 privat bil i benken om det blir tid og, den er omtrent identisk med Rallybilen hans utseendemessig, men ikke fullt like sprek. ;)

 

Håper nå at alle som har meldt seg på kommer, og at de som har lyst til og komme melder seg på så vi vet antall deltagere. :)

 

Ser frem til denne dagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligheit for å få tatt bilen eg har med litt tidlig? Må sikkert reise i 6 tida igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

--- 3 ---

 

Hei Stig.

 

Fint om du kan være litt mer konkret i svaret ditt, som sagt tidligere er vi litt avhengig av og vite hvor mange som kommer av ulike grunner.

 

Fint om du gir en tilbakemelding :)

 

Mvh

Jon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde pass. Har klart å dobbel booke meg sjøl denne helgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.