#1 Skrevet September 12, 2013 Ønsker å kjøpe en original S4 grill til min Audi a4, b8. Så om det er noen som har en de selger, rop ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2013 Hei http://oemvwshop.com/item-592/s4-grill-black-black-pdc 2840kr + frakt Delen kommer fra utland, så kommer moms i tilleg Tomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2013 Takk for det Tomas Er i utgangspunktet ute etter å kjøpe en brukt om noen selger her Men takk for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2013 Bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2013 Skal bytte ut min, hvis den nye passer så har jeg den originale til overs :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2013 Skal bytte ut min, hvis den nye passer så har jeg den originale til overs :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...