tiptronickasse kode DEY, ønskes kjøpt...

Anbefalte innlegg

Ønsker sannsyneligvis å kjøpe kasse med kode DEY. Tror kassen min er gåen. Den slurer og låser seg i drive...

Bilen er en 1998mod. Audi A8 2.5 tdi quattro tiptronic. Motor kode: AFB. Gir kode: DEY

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg har en slik kasse med kode dey gått ca 220.000km, jeg har ikke prøvd den men skal være i orden ifølge forrige eier. Er med converter også. Hilsen han som kjøpte skodan din:)

 

Kjøpt av kristian helseth her på forumet, som ikke fikk bruk for den. Han kjøpe kassa fra steinar sjåstad her på forumet.

Jeg har heller ikke bruk for kassa, da det var converter som var dårlig i min a8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg har en slik kasse med kode dey gått ca 220.000km, jeg har ikke prøvd den men skal være i orden ifølge forrige eier. Er med converter også. Hilsen han som kjøpte skodan din:)

 

Kjøpt av kristian helseth her på forumet, som ikke fikk bruk for den. Han kjøpe kassa fra steinar sjåstad her på forumet.

Jeg har heller ikke bruk for kassa, da det var converter som var dårlig i min a8

 

Til info så er det ikke den samme kassa som jeg også har liggende, som kan selges, og som også har gått like over 200K ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info så er det ikke den samme kassa som jeg også har liggende, som kan selges, og som også har gått like over 200K ;)

 

? kristian kjøpte kassa av deg en gang i tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

? kristian kjøpte kassa av deg en gang i tiden...

 

Du misforstod mitt innlegg ;)

 

Jeg har opplyst Stig at jeg har liggende en slik kasse som jeg egentlig skal bruke selv men som alltids kan selges for en høy pris. Og den kassa er ikke den samme som den du har nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.