#1 Skrevet September 12, 2013 Er det noen som har noen anbefalinger til eksosverksted i oslo? Trenger å få fabrikert et nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2013 Var på bilenseksosanlegg med mormor sin civic noen måneder siden. De brukte ikke mange minuttene på å bytte bakpotta. Rimelig var det og. 1600,- for potta+arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2013 Men lager de tilpasset eksos også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2013 Rimelig sikker på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2013 Både eksosen på gamle S6'n som de fabrikerte til den bilen og nye eksosen til 90'n min nå som de tillpasset og laget til den bilen fikk jeg gjort på bilenseksosanlegg. Så annbefaler også de. Fikk 1/2 pris der av det jeg fikk på svendsen som er SVIN dyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...