#1 Skrevet September 13, 2013 (endret) Heisann folkens Har fått klær og er berre å henta eller me kna ta eit kle treff ?? Mvh Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2013 Får eg den eg skulle fått i forrige runde da? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2013 Da ska me fiksa Stian. detta har gårt heilt i gløymeboka Men var det Tshirt eller Pikë skjorte og størrelse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2013 Jeg ønsker dette: -Baseball Caps, marineblå -Hettejakke med klubb logo, svart, XXL -Performance fleece jakke, unisex, svart, XXL Vet ikke hvordan størrelsene er, så safer litt på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2013 Notert OJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2013 Eg tar college jakke i blå og t- skjorte svart. Ein av kver og seff da størsta som fins 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2013 - 1 stk Hettejakke med klubb logo, skifergrå, L - 1 stk T-skjorte med klubb logo, grå, L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2013 1.stk hettejakke med kontrast og klubb logo,sort XXL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2013 1.stk hettejakke med kontrast og klubb logo,sort XXL Var det denne du meinte? http://aksessas.ipb.no/vwaudi-club/model.aspx?mid=10927&gid=1092 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2013 Heller denne tipper eg..... http://aksessas.ipb.no/vwaudi-club/model.aspx?mid=10953&gid=1095 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2013 Hehe såg ut son den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 16, 2013 Da ska me fiksa Stian. detta har gårt heilt i gløymeboka Men var det Tshirt eller Pikë skjorte og størrelse ? Helt greit ! Hadde glemt det eg og , men kom på det no når eg såg denne tråden hehe Det var en pikë eg manglet, svart - XL Men denne runden kan eg ta: -Hettejakke med kontrast og klubb logo, Svart - XL -T-shorte , grå , XL Litt vanskelig å vite størrelser, så på ene jakken som var ganske grei... men hater å kjøpe klær uten å prøve:p Så får ta det en annen gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 1, 2013 Ingen fleire som vil ha klær?? stenger "butikken" 24:00 i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 1, 2013 Heisann folkens Har fått klær og er berre å henta eller me kna ta eit kle treff ?? Mvh Kjell Tar kontakt når eg kjem heim ettter offshore turen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...