#1 Skrevet September 13, 2013 hei en kompis får feil på bensin måler på full tank På full tank får han 80 % på måler Trodde det kunne justeres med vag com ^^ Hva er det som ikke funker ? Bensinmåler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2013 Hot tips; Skriv hvilken bil det gjelder, så er det lettere å hjelpe deg (kameraten din). ;) EDIT; Er problemet KUN på full tank, dvs at tankmåler viser rett på tom tank? Eller viser den også "-20%" på tom tank? På nyere biler skal en kunne justere inntil en viss grad med vagcom. Var ihvertfall inne på en meny i vagcom på passaten min. Der kunne jeg justere tankmåler, men siden min viser rett, så prøvde jeg ikke noe ("ikke fikse det som virker") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2013 oh, Glemte det. Det er Audi A4 b6 ^^ edit: Ja, det er kun på full tank så viser målern at det er 80 % som er full Edit2: Det blir normalt igjen etter 80% på tanken så begynner nåla å vise riktig Så de første 20 % på full tank så reagerer ikke bensin nåla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2013 Tipper en mekanisk treghet i/på måleren. Flottøren som henger f.eks. Eventuelt i selve instrumentet (tankmåleren). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...