#1 Skrevet September 14, 2013 (endret) Dette syke greiene vurderes solgt. Det er den gamle Grønne Audi 90 quattroen som Jonus ble kjent med. Jeg kjøpte denne bilen for ikke så lenge siden. Men etter en liten test så har jeg funnet ut at dette ble rett og slett litt for drøyt. Det var mildt sagt helt sinnsykt, var et drag som er ubeskrivelig...jeg har hatt mye gromme biler med 6-800HK, og ville jo slik som alle andre ha litt mer. Men dette er var myye i overkant. Skjønner at dette er en av verdens raskeste Audi rett frem?? Denne bilen har bare fungert, noe som er tegn på at dette er et skikkelig bra bygg. Selv med den effekten, så var lagre osv helt fin i motor. Men dette har blitt byttet når ting først var oppe. Denne bilen har jo ikke fått juling slik som en bil som bare har gått på bane. Denne har gått 9 sek drag så er det ferdig. Lite slitasje da. Bilen kan brukes på bane eller drag. Når det gjelder maskin, så kan du prøve å bygge en med den effekten, tipper du må bygge mangen maskiner før du er på dette nivået og det holder. Bremset 1065 HK hos VS motor på 2.7 bar ladetrykk. Lader nå opp mot 3.1 bar, og da skal det passere 1100++ hk med et lite pust av lystgass... 0-100 på under 2 sek... Har vunnet dragrace på Gatebil x antall ganger Burde kunne kjøre en høy 8 sekunder på 402 m med de rette hjulene osv.. Har gjennomgått masse oppgraderinger bla.a nye lagre i motor osv (selv om faktisk så var lagrene som stod i omtrent strøken, det sier litt om bygget) Har bl.a lakkert hele bilen utvendig/innvendig, nye stoler, nytt bur, nye belter, sentralslukker utstyr, nye bremser foran, montert fallskjerm, +++ masse mer...Påkostet MASSE!! Denne selges LANGT under kostpris... Noen filmer (kopier adressen og lim inn i explorer); AUDI 90 QUATTRO 1985 Motor: 2,6 Custom Effekt: 1100 hk pluss. Motorspec: 2,5 liter turbodiesel blokk borret til 2,6 liter ¤ Custom turbodiesel veiv ¤ JE custom stempler ¤ Forsterkede krysspinnebolter ¤ Eagle H-profil råder ¤ Ombygget smøresystem ¤ Blybronselager med 360 smøring ¤ S2 20-ventiler topp, custom portet ¤ Rustfrie coated ventiler ¤ Doble Piper racefjærer ¤ Piper retainere ¤ Jonus customkammer ¤ Justerbare kamdrev ¤ Custom grenrør ¤ Jonus custom innsug ¤ TT76 GTS Precisionturbo med custom kompressorhus ¤ Autronic innsprut med single MSD HVC Blaster-spole og MSD Digital6 plus tenningssystem ¤ NOS retard ¤ NOS launch ¤ NOS flatshift ¤ 1680cc dyser ¤ Fuelcell med 2xBosch bensinpumper. Drivverk: Oppgradert Audi Quattro-system ¤ Drivaksler fra Sierra Cosworth 2WD foran ¤ Stum mellomaksel ¤ S6 girkasse ¤ 3-platet Tilton clutch. Understell: H&R fjærer ¤ Justerbare Koni. Bilen går på racefuel 130 oktan, kan bruke vanlig racefuel også.. +++ masse som er påkostet de siste årene... Mangler bare å vises, så er det godkjent lisens for dragrace kjøring. Følger med dragslicks samt andre hjul.. Kun seriøse henvendelser. Kan vurdere å selge chassie uten motor. Innbytte vurderes til riktig pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2013 Prisantydning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2013 Prisantydning? Står i tittel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2013 Står i tittel. Hehe, nileste annonsen etter pris jeg 180k ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...