Vestfold: Rabatt på Mekonomen i Sfj.

Anbefalte innlegg

Har hørt hørt rykter om at det arbeides med å få en rabattavtale her? Var innom for noen dager siden og snakket med dem og de virket veldig åpne for noe slikt. Jeg fikk 15% rabatt uten problemer. Hender stadig vekk jeg hadler litt der, så en fast avtale hadde vært greit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså? Da liker dem ikke tryne mitt der nede.. har handla for over 20 000 der uten å få rabatter..... Og jeg spør hver gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er mitt sjarmerende utseende ;)

Jeg bare spurte om det var inngått noe rabattavtale med VACN. Da svarte de "nei, ikke foreløpig - men rabatt skal vi ordne alikevel!". Har fått rabatter der før jeg ble medlem også. Alltid vært blide og hyggelige hver gang jeg har handlet der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er mitt sjarmerende utseende ;)

Jeg bare spurte om det var inngått noe rabattavtale med VACN. Da svarte de "nei, ikke foreløpig - men rabatt skal vi ordne alikevel!". Har fått rabatter der før jeg ble medlem også. Alltid vært blide og hyggelige hver gang jeg har handlet der.

Sist gang jeg var der, spurte jeg om det samme, om det var noe avtale med VACN.

Da sa de nei, men fikk beskjed om at var bare å si "jeg kjører buss" så får du 15%...... :)

Har ikke handlet noe mer siden...

mvh

RS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas snakket noe om at han hadde snakket med Mekonomen i Tønsberg...kan det stemme?

Isåfall må vi jo få en avtale i Sfj også hvis de er så åpene for det.

Andreas...snakker du med de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å spørre , sist fikk jeg rabatten som de har i "caravan klubben" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har ikke noe fast med dem. Har ikke hatt tid til det, dessverre. Men nå som tiden er på plass skal jeg få noe håndfast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink gutt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.