Oppgradering av spylerdyser C4.

Anbefalte innlegg

Har nesten hatt en slik dårlig stråle midt på ruta fra de spylerdysene på C4. Såvidt det kommer ut noe og alt havner på en plass. Er det noen dyser fra nyere modeller som passer? Har hørt om at dette er blitt gjort, men nøyaktig detaljene har jeg ikke fått tak i. Greit å ha på stell nå som mørket kommer og sikten blir dårligere for hver kveld. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stak opp de 2 kanalene. Jeg gjorde det og mine spyler veldig godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stak opp de 2 kanalene. Jeg gjorde det og mine spyler veldig godt.

Staket opp, trykkluft fra begge side, spylt osv. Alle triks i boka, men spylerne på disse er dårlige i utgangspunktet synes jeg. Ønsker en bolt on løsning med nyere type dyser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket trykket fra pumpa og at det ikke er noe tull med en knekk på slangen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dere missforstår litt. Er bra med trykk og dysene er åpne. Det er selve spraybildet jeg er misfornøyd med. Har justert det opp og ned, til sidene. Men finner ikke en posisjon som dekker for hele banen til viskerne. Derfor vil jeg gjerne ha nyere type som sprer i stede for punktvis sprut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor vil jeg gjerne ha nyere type som sprer i stede for punktvis sprut.

Da bør du prøve de Volvo-dysene det er linket til her oppe. De spyler i vifteform i stedet for 2 stråler. Personlig liker jeg ikke slike viftedyser, jeg kjørte en Pug med slike, og de greide ikke engang å spyle over midtveis på ruta ved 60 km/t og oppover...

Her er også en tilsvarende tråd fra endel år tilbake ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bør du prøve de Volvo-dysene det er linket til her oppe. De spyler i vifteform i stedet for 2 stråler. Personlig liker jeg ikke slike viftedyser, jeg kjørte en Pug med slike, og de greide ikke engang å spyle over midtveis på ruta ved 60 km/t og oppover...

Her er også en tilsvarende tråd fra endel år tilbake ;)

Har og byttet til en type med spray bilde, men det er klart at med slik spredning så tåles det mindre fart før spraybildet presses ned.

Men uansett klarer jeg å spyle over viskerene i fart og da går det greit, for en del S4 har en egen tank på høyre side som kan spyle uten at viskerene starter, og da får jeg opp nok veske til at det spres utover ruta når jeg kjører viskerene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.