Audi Nokia høyttalere i hattehylle Audi C4 S6

Anbefalte innlegg

Nokia org hattehøyttalere til sedan C4 S4 og S6.Passer alle Audi C4.

 

Mangler forsterkeren iflg det jeg har fått opplyst, men alt annet er helt 100% org stand og veldig pent behandlet, ingen skader i nettingen eller liknende.

 

650,-

 

Illustrasjons bilde.Men like!

4A5-035-401.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel ikke bassen fra bose også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Ble kjøpt til min sedan dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange tommer er høytalerne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange tommer er høytalerne?

 

Er det ikke 4" i dørene foran? Dette er org BOSE fra C4. Så passer alt fra 100,A6,S4 og S6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er disse nye ? Hvordan spiller disse i forhold til nådagens høytalere ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er disse nye ? Hvordan spiller disse i forhold til nådagens høytalere ?

 

Tror du ska lete lenge etter å finne nye C4 BOSE høyttalere. Disse er kjøpt i Tyskland og var org option som ekstra tilbehør til C4 utenom Nokia høyttalerene de fleste hadde som standard.Dette er dyre kvalitets høyttalere, BOSE er BOSE. Det spiller "ræva" av det meste til dags dato i tillegg til at det er plyg&play i alle C4 karosseriene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg bedre lyd i min S4. Er disse er beregnet for å bruke sammen med Bose forsterker eller? Isåfall, er det noe problem å drive de med dagens spillere isteden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg bedre lyd i min S4. Er disse er beregnet for å bruke sammen med Bose forsterker eller? Isåfall, er det noe problem å drive de med dagens spillere isteden?
En skal jo ikke drive høyttalere med en cd-spiller. Men det er absolutt ikke noe prolem å kjøre ekstern forsterker på orginale Bose høyttalere i C4. Jeg kjører en 4 kanals forsterker idag på både frem og bak, fungerer utmerket. Kjør på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska til Kongsberg Onsdag, dessa her had vå veldig kjekt å ha, ha du eit mobil nr eg kan nå deg på`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska til Kongsberg Onsdag, dessa her had vå veldig kjekt å ha, ha du eit mobil nr eg kan nå deg på`?

 

Hei. mobil 93222971

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.