#1 Skrevet September 15, 2013 Har ett sett med oz racing antares felger i dim: 8,5x18 boltsirkel: 5x112 som jeg vill selge, kosta 2050kr pr felg nye og er veldig allrighte felger på a4 b5 hvertfall... Selges til halv pris... Sitter også på 225/40R18 Bf goodrich G-Force winter som kan følge med mot ett lite tilleg... Kom med ett bud hvertfall om du er intr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2013 Ingen som er intr i disse? Kom gjærne med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2013 Hvor mye mm er det igjen av dekkene i mm ? Produksjonsdato? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2013 Er nesten ikke slitt i det hele tatt 2 av de men de neste 2 er litt slitt på innside, men de 2 beste vill jeg tro ca 4-6 mm og de andre to vill jeg si 2 på innside å 4 på utside. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...