BMW Gutt vurderer kjøp av Audi A7 3.0TDI QUATTRO S-Line

Anbefalte innlegg

Hallo :)

 

Etter mange år som BMW gutt, vurderer jeg nå og kjøpe meg en 13 modell A7 3.0TDI Quattro..

 

Kjører i dag en 12 modell BMW 525DA M-Sport, Hvit med 21" ++ Er veldig fornøyd med den, men vil prøve noe nytt.. Og syns A7 er noe av det grommeste langs veien!

 

Utstyret jeg vil ha, er: 2xS-Line, Luft, helskinn, BOSE/B&O/ACC/DAB/Ryggekamera/S7 Speil/S7 grill

 

Er det noe annet utstyr jeg bør ha med? Blir første Audi på noen år, så trenger noe innspil :)

 

 

Tenkte og sko den med 21/22" Vossen CV3 felger.

 

Har heller ikke helt bestemt meg om jeg vil ha sort, grå eller hvit bil.

 

Innspill? =)

 

 

Dagens bil:

 

 

 

DSC_0616.jpg

DSC_0610.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekker femmer! :)

 

Ser ut som at du har fått med deg det viktigste på lista der.. Stor navi (MMI navigation plus med MMI touch) er også greit, løfter inntrykket en hel del.

 

Jeg kan hjelpe deg med å skaffe riktig bil, dersom du er interessert i det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer til å bli meget skuffet over setene og sittestilling i A7en kontra 5eren. BMWen er best i klassen her, mens i A7en blir man sittende altfor høyt (er 178). Setenes utforming er heller ikke i nærheten av komfort- eller sportsstolene til BMW. Synd egentlig da A7en er en meget flott bil eksteriørt, men pga nevnte problemer har jeg begynt å titte andre steder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer til å bli meget skuffet over setene og sittestilling i A7en kontra 5eren. BMWen er best i klassen her, mens i A7en blir man sittende altfor høyt (er 178). Setenes utforming er heller ikke i nærheten av komfort- eller sportsstolene til BMW. Synd egentlig da A7en er en meget flott bil eksteriørt, men pga nevnte problemer har jeg begynt å titte andre steder.

 

Vell, dette tror jeg er meget subjektivt. Stolene i A7 kan justeres i de fleste retninger og det skal godt gjøres å ikke finne seg til rette. Jeg er 187 og sitter meget godt :) Hvis du har en veldig lang overkropp kan det dog være verdt å merke seg at de manuelle stolene går litt lavere enn de elektriske.

 

Lykke til med kjøp, A7 er fantastisk på alle mulig måter, og Marius er nok mannen til å finne den rette for deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meget rå den bilen du linker til der :-)

 

 

For all del Marius, finn gjerne en bil til meg.

 

Tsr selv inn litt biler fra Tyskland(Driver bilbutikk) så skal nok finne en :)

 

 

Stor navi er ett must ja. Har veldig lyst på B&O, men er så få som har det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da har jeg hatt en 12`A7 3,0TDI Q S-Line på lån ett døgn..

 

Og det jeg kan si med en gang: Det blir ikke A7..

 

Jeg satt og savnet F10`n min hvert sekund jeg kjørte den.. Kan virkelig ikke sammenlignes med følelsen man får i BMW`n.

 

Da snakker jeg om comfort ved kjøring(Ennå jeg har 21" på BMW), interiør(Spesielt dashbord), interiørbelysning, støy osv..

 

Nei, det blir fortsatt BMW :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det kom ikke som noen overraskelse. :)

 

A7 er fin den, men kjørekomfort, kjøreegenskaper og støynivå er i hvert fall BMW overlegne på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.