#1 Skrevet September 16, 2013 Har problem med sentrallåsen. Fungerer fint å låse innenifra fra begge sider, samt fra venstre dør, men når jeg prøver å låse med nøkkel fra høyre dør, pleier som regel førerdøren å ikke låse seg. Er det en typisk feil på disse? Evt, sitter koblingene ved selve låsen eller må jeg gjennom annet morro for å finne frem? Takk Edit: Jeg skal vel også ha lås til tanklokket, tror jeg? Den er også totalt defekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2013 Har ikke ulike symptomer på min. Der jobber pumpa lenge etter at bilen er låst og den er umulig å låse på høyresida om man har låst den og låst opp en gang fra før av. Jeg har lokalisert lekkasje i slangen fra pumpa til baklukelåsen. Pumpa stopper med en gang om jeg lar bakluka stå oppe og klemmer sammen slangen etter at jeg har låst. Vil tro at dine problemer hovedsakelig skyldes brudd i slangen til låsen på tanklokket. Det er kort vei fra pumpa (som sitter under gulvteppet helt til høyre i bagasjerommet) til tanklokket, så å bytte slange i feilsøkingas tjeneste byr ikke på rare utgiften:). Du skal ikke se bort fra at slangen som går til baklukelåsen også lekker litt, bare ikke så mye;). Kan være verdt å sjekke ut denne også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...