Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tiden er nå inne for å kvitte meg med et par biler. Denne selges som den står uten EU-ok.

Bilen er i drift fra tid til annen, men unngår mye kjøring da det pr. nå er avskiltningsbegjær.

Hvis man pusser litt bremsekiver og bytter en abs-føler ser jeg ikke bort fra at den går igjennom EU-kontrollen uten spesielle feil.

 

Det er full S2 plastikk/lister på bilen, H&R 40mm senkesett til 80q/S2, S4 framseter, så den egner seg meget godt til 2.2t ombygg.

Dette er også en av få chipede 80 2.8 i Norge, jeg vet ikke om mer en 2 stk i hvert fall. Chip gir 190HK.

 

DSCN7389.jpg

 

Utstyr:

- quattro.

- kjørekomputer.

- el.vinduer

- utetemp.

- ekstrainstrumenter.

- sportsstoler.

- tåkelys.

- 18" alu sommer.

- 16" alu vinter (piggfritt).

- spesialverktøy for reg.reimskifte.

 

Øvrige mangler:

- mulig gåent lager i mellomakslingsoppheng.

- EU ikke ok.

- dårlige bremser (rust på skiver etter lang tid ute av drift).

 

Bilen selges for 35.000.- Bare plastikken er verdt 20.000.- tipper jeg.

 

Historikk ligger på denne prosjekttråden. http://forum.vacn.no/showthread.php?246135-Audi-80-2-8-quattro-quot-S-Line-quot

DSCN7397.jpg

DSCN7394.jpg

DSCN7393.jpg

DSCN7391.jpg

DSCN7380.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan være behjelpelig med EU-kontroll, men som nevnt er det bare småtteri som må fikses. Jeg er åpen for bud da jeg har for mange biler nå, men den går ikke gratis. Jeg trodde denne skulle gå relativt fort, men det er tydeligvis ingen som er interessert i 80q med full S2-optikk lenger??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv den på en eu, så vi får alle feilene. Koster jo ikke noe særlig med en kontroll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan gjøre det, så får alle og andre skeptikerne se :) Men det blir nok ikke før om en ukes tid kanskje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært mye borte i det siste, så har ikke hatt tid. Men det skal ordne seg nå, jeg ringer å bestiller time i dag..

 

 

 

EU-kontroll blir neste mandag, den 28. Jeg skal se om jeg ikke får slipt av rusta på alle skivene før den tid, så får vi se om abs-lampa klarer å ikke lyse akkurat under EU-kontrollen, det hender at det er ok innimellom :)

 

Edit: Bilder er lagt til :) Har flere også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått et bud på 30.000.- uten EU-kontroll. Jeg velger å la den stå til kontrollen er gjennomført, hvis jeg ikke får 35.000.-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dommen er falt. Det som i hvert fall må gjøres noe med er mellomakslingsopphenget (nevnt som ulyd i hjullager) også bremsene.

Ting som at det ikke er sele og for breie hjul, det er det bare å dra opp fra baksetet og legge om til vinterhjul. Resten sier seg selv.

 

Så nå er det bare å skrike ut om noen skulle være interessert i et gammelt gliis :)

 

2467_001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig ingen som er interessert i bilen? By i det minste da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.