2001 Audi RS4 B5. Selges. 220000kr Motor Trenger arbeid. Ny pris

Anbefalte innlegg

Hei

 

Selger min Prosjekt audi RS4 B5, har rett og slett ikke tid til å skru på den lenger. Som tittel sier så trenger motoren arbeid. Har ikke hoppet så mye in i motoren. Men byttet ut luftmasse måler, coil og tennplugg. Begge lamda sensor. Kamaksler og ventil løftere er slitt. Har ikke hatt tid til å bytte disse. Har nylig lakkert hele bilen i 2012. Har vært 2 tidligere eier, før jeg fikk bilen. Kjøpte bilen med tanke på å gjøre den om til banebil.

 

2013-08-21 15.27.32.jpg

IMG_20130704_171422.jpg

 

Pris: 220000kr

 

ta kontakt for mere spörsmål

tlf 90291312 eller pm

 

Edit: Info om motor

 

Regreim har vært skiftet. Men kamkjede må byttes. Kamaksel og ventilløfter trenger overhaling. Bilen går, men ikke på fult.

Dette er hva jeg har sett så må noen bare ta over og gjøre jobben ferdig. Turbo ble byttet i tyskland før det ble importert til norge. Satt in sachs racing clutch og H&R coilover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

savner flere bilder, eks av intriøret :D

 

hva menes på at motor trenger litt pleie?

 

vil det si at det burde skiftes turboer osv. regreim vannpumpe? kamaksel overhaling etc, litt spesifikt?

går blien rent osv nå?

 

er det byttet turboer før, clutch før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk skilt ja. Satt på feil bilde, med gjemt skilt nummer. Regnr:vf79634

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sukk, denne med 500hk 4syl 2,1L hadde vært noe...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var rart? eg hadde jo skriftlig avtale med selger om å få kjøpe bilen! Ventet bare på papir fra panten så skulle vi hente den! Steike faen for en **** han er! Sendte han seinest pm for 2 dager siden som han ikke har svart på enda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var rart? eg hadde jo skriftlig avtale med selger om å få kjøpe bilen! Ventet bare på papir fra panten så skulle vi hente den! Steike faen for en **** han er! Sendte han seinest pm for 2 dager siden som han ikke har svart på enda
Legg igjen kommentar i itrader!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var rart? eg hadde jo skriftlig avtale med selger om å få kjøpe bilen! Ventet bare på papir fra panten så skulle vi hente den! Steike faen for en **** han er! Sendte han seinest pm for 2 dager siden som han ikke har svart på enda

 

Det var veldig useriøst...: oppgitt jaja sånn har dessverre verden blitt i dag få inn en itrader

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å legge igjen negativ bemerkning i itrader syns jeg er for mildt. er det ikke noe klubben kan gjøre her? Det skal jo liksom være en av fordelene med vacn at det skal være trygt å handle hos medlemmer. Jeg mener medlemmet som selger bilen bør utestenges. Jeg kan befrefte at Martin Skår skulle kjøpe denne når selger fikk i orden papirer. han har vært serdeles tolmodig og dette er takken. Det kan fremlegges bevis som bekrefter dette. Spiller ballen over til moderatorer. Få medlemmet utestengt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner til en kar som hadde skriftlig avtale om å kjøpe en bil for en fin sum. Selger hadde dårlig tid, så denne bilen var ca 50.000 billigere enn neste på Finn. Da han skulle hente bilen var veien stengt så han kom ikke frem den dagen, men de avtalte på ny dagen der på. Dagen etter viste det seg at selger hadde solgt bilen til noen andre. Da klagde han som egentlig skulle ha bilen selger inn for Forbrukerrådet. Der ble selger pålagt/dømt til å betale tapet kjøper led. Selger måtte ut med 50.000kr!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner til en kar som hadde skriftlig avtale om å kjøpe en bil for en fin sum. Selger hadde dårlig tid, så denne bilen var ca 50.000 billigere enn neste på Finn. Da han skulle hente bilen var veien stengt så han kom ikke frem den dagen, men de avtalte på ny dagen der på. Dagen etter viste det seg at selger hadde solgt bilen til noen andre. Da klagde han som egentlig skulle ha bilen selger inn for Forbrukerrådet. Der ble selger pålagt/dømt til å betale tapet kjøper led. Selger måtte ut med 50.000kr!

 

Takk for det Petter. vi får vurdere rettslig pågang videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var det som tok tid her? Var det selger som skulle fjerne pant på bilen eller kjøper som skulle fikse lån?

 

Ikke at det spiller så stor rolle, en avtale skal holdes uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sa faren hadde pant på bilen og han akuratt reist utenlands og vart vekke 2 månder. Eg sa da at eg kunne vente men håpte de gjekk å lage en ordning på papira sann vi kunne hente den før. Har ventet på en løsning fra han bare. Finans fra vår side var i orden men vi ville jo såklart ikke kjøpe en bil med pant uten å ha noe sikkerthet på at den ville bli fjernet. Vi hadde ordnet oss fri fra jobb for å hente den ca en uke etter den var lagt ut forsalg. Og da skulle han ha ordna papira egentli, noe han sa fra seint på kvelden før vi skulle reise på natten at de vart problem med den garantien siden de stod på faren. De vart da utsatt sann han skulle få mer tid på seg. Eg har bare ventet på en løsning fra han! Håper han vil komme med mot argument her itråden på meg siden han ikke svarer meg ellers.. blir skuffet over at det er sanne folk her på forumet da eg altid har stolt på folk her når de kommer til kjøp og salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å legge igjen negativ bemerkning i itrader syns jeg er for mildt. er det ikke noe klubben kan gjøre her? Det skal jo liksom være en av fordelene med vacn at det skal være trygt å handle hos medlemmer. Jeg mener medlemmet som selger bilen bør utestenges. Jeg kan befrefte at Martin Skår skulle kjøpe denne når selger fikk i orden papirer. han har vært serdeles tolmodig og dette er takken. Det kan fremlegges bevis som bekrefter dette. Spiller ballen over til moderatorer. Få medlemmet utestengt!

 

Itrader har en veldig god virkning vis folk vet å bruke seg av den.

Gir alle itrader så blir det at andre kvier seg for å handle av personen å det er hensikten med denne funksjonen.

Når det er snakk om denne saken spesifikk så er ikke dette noen utestengelsesgrunn alene da dette er en sak mellom partene og ikke klubben. Rette instans her er å gå rettslig vei for å få omgjort handelen eller å få dekket det økonomiske tapet som "kjøper" har lidd.

 

Men vi prøver så godt vi kan å hjelpe folk som har vært uheldig med en handel der ting ikke har vært som beskrevet og/eller der handler har stoppet opp med å få startet dialogen igjen eller få til en god løsning for involverte parter.

Men i en slik sak der det skal til omgjøring av handel så har vi ikke noen muligheter til å hjelpe da dette er en sak for forbrukerrådet/FTU eller rettsvesenet.

 

anbefaler på det sterkeste at han lager en Itrader på selger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.