#1 Skrevet September 16, 2013 Passat 32B GT Syncro vurderes solgt da nytt prosjekt frister Dette er en ultimat sleeper Tanken med bygget var og ha en sjelden lekebil, men med tanke på tilgangen på deler til disse, setter det en liten brems på satsingen. Bremset 482hk 646nm på E85 2.1bar av Volden Racing Det er montert skrudd halvbur, 4punkt sele på førerside. Recaro elektrisk førerstol, Orginal følger med. litt rust på bakluke og et par ander flekker. Ikke stort til disse og være. Står på 205/40/17 sommerdekk nesten nye, vinterdekk på 15" helt greie. Har 15" lavprofil ispigg som kan kjøpes med ( disse følger ikke med i prisen for bil) Bortsett fra vipp på panser for kjøling, ser denne helt orginal ut. karroseri har rullet 190.000.- km Bilen er også godkjent senket i vognkortet. Norges eneste? (står ikke der p.d.d men vil komme på ved utstedelse av nytt) Kun kjørt på agip 10-60 olje. EU ok til 30 april 2015 Motor er selvsagt ikke godkjent i vognkortet! Har et lite delelager som kan følge med mot betaling Dette er i grove trekk: Lykter Komplett sett drivaksler senkefjærer med TUV (disse bilen er godkjent med) Takluke Diverse vinduer instrumenter + diverse el komponenter + en haug med små stash Denne er ikke prutbar, da beholder jeg bilen og bruker den som tenkt. ønsker kun hendvendelser fra seriøse personer ikke Test piloter og dekk sparkere. Prøvekjøring skjer etter betaling. Pris: 100.000.- Link til annonse av forrige eier: http://forum.vacn.no/showthread.php?241951-1987-passat-gt-syncro-32b-vurderes-solgt&p=2632388#post2632388 SPEC: motor/tenning 2.2 blokk, finnes ikke slitekanter Sprekkfri aby topp arp undercut bolter topp stål topp pakning H-profil råder orginale stempler med nye ringer 7a kammer justerbare kamdrev cps svartstål grenrør 44m tial wastegate snudd innsug (hjemmelaget) comp turbo fra KRB AEM bredbåndslambda S4 dynamo Catch tankt olje, ånding fra topp og blokk med retur til bunnpanne. Større oljekjøler montert forran radiator Kjørt maks 4000km etter overhalling Overhalt topp med nye ventiltettninger, ventiler slipt Haltech coiler magnecore pluggkabler Vems hiddensprut msd tach adapter for turteller Bensin: Bensin pumpe fra KRB montert i tank Aeromotive bensintrykks regulator deka 550 dyser Driv/understell/bremser: 01E 6.trinns girkasse fra s4, ombyggd så org speedometer funker, 4 puck ufjæret sinter sachs 707 tykkplate 7a enkeltmasse svinghjul EBC slisse skiver med bluestuff klosser forran G60 calipere orginale frambremser er montert på bak Hydraulisk håndbrekk alu foringer i travers hokey pukker motorfester selv lagde coilover forran med 680lbs fjærer det er delte fjærben forran supersport justerbare bak ( disse er i mykeste laget) orginal bakdiff og drivakslinger uniball styreledd fra hansen motorsport nye bærekuler nye hjullager foran stabbstagg fjærben i motorrom 4 puck ufjæret sinter sachs 707 tykkplate Kan også kontaktes på 91792722 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2013 Kan selges uten motor,gir og sprut. Org gir og motor følger med. Bra utgangs punkt om noen vil bygge eller har liggende motor selv. 30.000. Inklusiv delelager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2015 noen som kjøpte denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2015 lurer også på hvor denne er nå. Fredrik kjøpte bilen av meg. jeg hadde den i 3 år. Før meg var det en kar på Steinkjer som hadde den ca 12 år, hvis jeg ikke husker feil, og før det, første eier i Førde/Florø. Ny i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2015 ingen som vet hvor denne ble av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2015 Står registrert i Hurdal ser jeg. (Regnr xx xxxxx til 2282) :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2016 Står trygt her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2016 Hei. Så bra den fortsatt er i live... Jeg hadde denne noen år mens den fortsatt var original. Jeg kjøpte den av eier nr 2 eller tre. Ny i Norge denne. Gi meg et hint om salg skulle bli aktuelt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2016 så morro!, det skal jeg gjøre, men vil nok bli beholdt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2016 Du må lage tråd! Eller hvartfall ta noen bilder Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 21, 2016 veldig dårlig på det der hehe.. men skal se om jeg får ordna noe, i hvartfall litt bilder. noen som foresten har deler til sånn bil? savner et orginalt forsete i hvartfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 22, 2016 veldig dårlig på det der hehe.. men skal se om jeg får ordna noe, i hvartfall litt bilder. noen som foresten har deler til sånn bil? savner et orginalt forsete i hvartfall.. Du må nok lete litt rundt om vedr. deler, litt avhengig av hva du er på jakt etter. Har liggende noen deler jeg, men send meg evt. en PM. Har ikke forsete, disse er nok de som ødelegges raskest, naturlig nok. Men lurer på om ikke Golf 2'er seter også kan gå inn? I min Passat sitter det Golf 3 skinnseter, men disse er nok bygget om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 22, 2016 Om ikke jeg er helt på bærtur så tror jeg audi 80/90/coupe typ81/85 seter passer i festene Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 22, 2016 takk, men jeg må ha et sete som er likt de som står der, da rester er så helt og bra innvendig i bilen. trur noen golf 2 (4dørs) kom med samme stoff/mønster?? har du bakdiff og aksler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 22, 2016 takk, men jeg må ha et sete som er likt de som står der, da rester er så helt og bra innvendig i bilen. trur noen golf 2 (4dørs) kom med samme stoff/mønster??har du bakdiff og aksler? Har ikke bakdiff og aksler, nei, dessverre, de lurer på om jeg ikke solgt til tidligere eier av denne bilen en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 29, 2016 åjaa, ja det er mye mulig hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 21, 2018 grunnet mange prosjekt kan denne vurderes solgt ved rett bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...