#1 Skrevet September 16, 2013 (endret) Hei vurderer å kjøpe disse: http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a3-8p/baklykter/depo-led-lamper_7 noen her som har kjøpt de? Veit åssen de ser ut på bil eller veit om de er mørkere enn de ser ut på bildet? Mvh Olav G 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2013 Aldri sett disse på bil men jeg har helt klart ville valgt disse facelift baklampene. Adapter til kablene og litt koding så er du i mål. Og etter min mening, det peneste alternativet. Her har du de montert på min gamle 07 Sportback: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2013 Tusen takk for svar! Disse er kjempe fine, men liker best sota Men etter de fine bildene dine så blei det visst tatt til vurdering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2013 Du kan sote disse også. Får kjøpt soting på sprayboks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2013 Kan jo fint sotes med Lamin-X også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2013 ja sant det, noen her som har gjort det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2013 Blei depo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...