#1 Skrevet September 16, 2013 Noen som har noe positivt/negativt å komme med om KW variant 2?? Tenkte å kjøpe dette men greit om noen har erfaring med bruk av det:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2013 Helt greit å kjøre med til daglig bruk. Har aldri brukt til banekjøring vel å merke. Jeg har hatt tre biler med KW og vært like fornøyd på alle bilene. Den Inox beskyttelsen fungerer overraskende bra etter 3 vintre så fremt du har gjort rent nøye hvis du skal justere opp og ned ved vår eller vinter(eller ellers).. Skal du kjøpe for å senke mye så ville jeg heller kjøpt H&R da det senker mer, på enkelte biler. Hvilken bil skal det på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2013 har det på a8`n bra om sommer, kjedelig om vinter over kjettingspor osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2013 Helt greit å kjøre med til daglig bruk. Har aldri brukt til banekjøring vel å merke. Jeg har hatt tre biler med KW og vært like fornøyd på alle bilene. Den Inox beskyttelsen fungerer overraskende bra etter 3 vintre så fremt du har gjort rent nøye hvis du skal justere opp og ned ved vår eller vinter(eller ellers).. Skal du kjøpe for å senke mye så ville jeg heller kjøpt H&R da det senker mer, på enkelte biler. Hvilken bil skal det på? Har en audi a3 8p Det er rn som selger brukt, jeg har 19" så er jo begrensa hvor mye jeg får senka, men håper at det senker iverfall det jeg ønsker Har sportunderstell med senkeskåler nå, men vil ha den ned litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2013 Sånn er høyden nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2013 mye å velge i , spørs jo hvilke prisklasse du leter etter. Men Kw v2 er greit (kun prøvd på 8L) , blir kanksje litt mykt. Sliter selv på min med å få den i lav nok høyde samtidig uten att det subber. Kjører for øyeblikket på AP. Men spørs veldig på felger osv! Men til daglig bruk hvis du ikke skal ha den for lavt tror eg det er ett godt alternativ! H&R er heller ikke dumt! HiLOW - "MegaLOW" 9.4 Har vurdert disse selv med tanke på å komme lavt nok, snakket med Aron hos senking.no De har også mange andre alternativer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2013 Jeg har KW Variante 2 INOX på Octavia RSen. Har brukt dette nå 1,5år og bruker dette både vinter og sommer uten problemer. Har kjørt over 50 runder på Nürburgring (beste tid 8:40, med org motor) + ca.150 runder på VACN treffet på Rudskogen (bestetid 1:49,7). Bilen blir brukt av min kone til dagelig med barnesete og barnevogn. Hun klager ikke. Er imponert over dette settet. MEN.... Jeg hadde nok handlet meg variante 3. Det er så liten forskjell i prisen, men så mye bedre på alle mulig måter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2013 Hvor mye er det stivheten på dem kan justeres på da? Kan du få dem helt dønn stive? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...