#1 Skrevet September 16, 2013 Selger to stk originale Xenonlykter til A4 B6. Dette er kun selve lyktene, pærer, tennere osv følger ikke med. 1000kr. Disse lyktene bruker D1S Xenonpærer og H7 i langlys. Har også en APR R1 resirk ventil, brukt ca 12.000km. 500kr Slik ser den ut: Jeg befinner meg i Bergen, kan sende mot at kjøper betaler frakt. Send PM eller mld på 95796819 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2013 Resirk ventilen er nå solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2013 Har lyktene noen gang vært polert opp? Er disse sort bakgrunn? Klarte ikke å se d skikkelig på bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2013 Disse er "krom" inni også Ikke sorte. Og ja, jeg har dradd kjapt over med poleringsmaskinen et par ganger på de. Kan nok bli ennå litt finere hvis man våtsliper og så polerer opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2013 Hei. Har du lyktene fremdeles? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2013 Jepp det har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2013 jeg tar dem for 1000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...