Diverse Audi A6 4b c5 gis bort eller selges

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg begynner å få ferdig bilen min så er det på tide å få ryddet litt i verkstedet. Jeg kommer til å legge ut litt ting etterhvert som jeg blir ferdig med tingene...

Det som blir solgt eller gitt bort blir slettet fra tråden.

Det ingen vil ha blir etterhvert kastet i containeren...

Alt må hentes på Lillehammer!

Kontakt helst via pm eller sms på 90126942.

Panser, pre-facelift. Kommer fra 2000 mod. Farge LY7W. Har mest sannsynlig vært byttet for ikke alt for lenge siden da det ser usedvanlig pent ut. Veldig lite steinsprut og ingen bulker. Bare å polere litt så kan det fint brukes som det er. Grillen har en liten skade. Se bilder.

Hbo 100 kr.

dusevu6y.jpgapu4ygy8.jpg2ymy2uje.jpg

Grill til facelift fra 2001. "Strøken" dvs uskadet, men den er jo brukt.

Hbo 50 kr.

erazypus.jpg

Fangerbjelke bak med dempere. Gis bort.

y4y9uhah.jpg

Pusserarmer til frontruta. Pre-facelift. Ikke for aeroblader. Gis bort.

6yda8una.jpg

Høyre fordør. Skadet. Innmaten er like fin. Låser, vindusheis etc er ok. Med svart dørtrekk. Gis bort eller selges til høystbydende.

8a2uba6y.jpgna5y9ygu.jpg

Originalt full-size reservehjul. Ubrukt. Gis bort.

3y3y7a7y.jpg4yvu6u6a.jpg

Originale pre-facelift sideblinkers. Passer ikke etter facelift. Hbo 10 kr pr stk:))

hypyve3u.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt ligger fremdeles her. Jeg har vært mye opptatt i det siste, men er mer tilgjengelig nå fremover så henting kan avtales.

Har funnet fram noen ting til.

Frontfanger, noe skadet. Vinterfanger? Gis bort. 2usybehy.jpg5yba4ata.jpgzequqytu.jpg

Høyre og venstre grill i fanger, ok. Midtre grill, litt skadet. Gis bort.ugyga8a5.jpg

Høyre og venstre hengerfeste foran, høyre hengerfeste bak. Gis bort.epu9esu9.jpg

Komplett lyktespyleranlegg. Slanger, hevesylindere, fester, dyser og spylerlokk i farge LY7W. Bud over 50 kr.dequjeba.jpg

Kanaldeksler. Litt skader på begge sider. Alle fire delene. Farge grå original LD7L. Gis bort.ujamamu5.jpgejyzy8am.jpg

Blanke takrails. Bud over 50 kr for begge.abysabyj.jpg

Original girkule med mansjett. Royal blue. Ikke slitt. "Strøken" Bud over 20 kr:)zu5yte5e.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.