Anbefalte innlegg

Har nå brukt over 120 000,- på corradoen min, og synes det er på tide å kvitte seg med den :( . Blitt et pengesluk uten like.. Men nå begynner den å bli bra da, men motivasjonen for å skru på den, er ikke på topp.

 

Bilen det gjelder er en orginal 1989 mod Corrado G60.

Den ble hellakkert i starten av 2012.

Nyoverhalt G-lader, 1 dele g-lader og eaton m62 kompressor følger med.

2 stk motorer følger med, den som står i må byttes. Følger med ny motor og et nesten komplett turbokit.

Da kan man velge om man vil kjøre med g-lader (160hk), eaton kompressor (ca 200hk) eller turbokit (ca 220hk).

Turbokitet er ikke komplett, men turbo og wastegate er helt nytt, aldri blitt brukt.

Bilen ble eu godkjent i Juli 2012.

Står helt nytt coilovers på bilen, Borbet A felger med nye dekk og det medfølger et flott skinninteriør som passer perfekt til bilens farge.

Er også montert anlegg til 15 000 i denne bilen.

Toppen er nyoverhalt med nye ventiltetninger, ny toppakning, nye stempelringer og toppen har også blitt planslipt.

 

Den ble eu godkjent i fjor sommer. Jeg skulle ut å ta en tur med den rett etter godkjenningen, og kom meg ca 15 km avgårde da jeg plutselig fikk oljelys. Jeg stoppet og begynte å peile oljen. Jeg fikk sjokk da jeg fikk se at oljen var helt blank oljen=bensin. Den var byttet for bare noen dager siden.

 

Jeg har kjøpt inn ny motor med tilhørende turbokit (ikke helt komplett).

 

Den har stått siden i fjor sommer, men den ser fortsatt like bra ut. Bremseskiver må muligens pusses litt på.

 

I og med at den ble eu godkjent rett før jeg parkerte den, skal det nok ikke noe mer til enn et motorbytte og pusse bremseskivene for å få denne flotte corradoen på vegen igjen.

 

Ta kontakt på 93 09 42 33 for bilder.

 

Setter prisen til 30 000,-/bud/bytte

 

Er åpen for alle bud og alle forslag. Er alt for trist å se den stå uten å bli brukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.