#1 Skrevet September 17, 2013 Har nå brukt over 120 000,- på corradoen min, og synes det er på tide å kvitte seg med den . Blitt et pengesluk uten like.. Men nå begynner den å bli bra da, men motivasjonen for å skru på den, er ikke på topp. Bilen det gjelder er en orginal 1989 mod Corrado G60. Den ble hellakkert i starten av 2012. Nyoverhalt G-lader, 1 dele g-lader og eaton m62 kompressor følger med. 2 stk motorer følger med, den som står i må byttes. Følger med ny motor og et nesten komplett turbokit. Da kan man velge om man vil kjøre med g-lader (160hk), eaton kompressor (ca 200hk) eller turbokit (ca 220hk). Turbokitet er ikke komplett, men turbo og wastegate er helt nytt, aldri blitt brukt. Bilen ble eu godkjent i Juli 2012. Står helt nytt coilovers på bilen, Borbet A felger med nye dekk og det medfølger et flott skinninteriør som passer perfekt til bilens farge. Er også montert anlegg til 15 000 i denne bilen. Toppen er nyoverhalt med nye ventiltetninger, ny toppakning, nye stempelringer og toppen har også blitt planslipt. Den ble eu godkjent i fjor sommer. Jeg skulle ut å ta en tur med den rett etter godkjenningen, og kom meg ca 15 km avgårde da jeg plutselig fikk oljelys. Jeg stoppet og begynte å peile oljen. Jeg fikk sjokk da jeg fikk se at oljen var helt blank oljen=bensin. Den var byttet for bare noen dager siden. Jeg har kjøpt inn ny motor med tilhørende turbokit (ikke helt komplett). Den har stått siden i fjor sommer, men den ser fortsatt like bra ut. Bremseskiver må muligens pusses litt på. I og med at den ble eu godkjent rett før jeg parkerte den, skal det nok ikke noe mer til enn et motorbytte og pusse bremseskivene for å få denne flotte corradoen på vegen igjen. Ta kontakt på 93 09 42 33 for bilder. Setter prisen til 30 000,-/bud/bytte Er åpen for alle bud og alle forslag. Er alt for trist å se den stå uten å bli brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...