2012 Audi A4 2.0 TDI Avant - masse utstyr - med S / RS optikk selges LAV KM!

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av min 100% strøkne 2012 modell Audi A4 Avant 2.0 TDI - skal uansett legge den på finn.no på nyåret, men da den er en meget spesiell A4 tenkte jeg å prøve forumet først...

 

Modell: Audi A4 Avant

Motor: 2.0 TDI CR 120 hk / 290 nm

Drivverk: Forhjulsdrift

Girkasse: 6 trinns manuell

Farge: Quartz grå metallic med permashine lakkforseiling med 5 års garanti (til sommer 2016)

Km stand: 22 000 km.

Service: Oljeskift skiftet to ganger samt tatt long life september 2013

Vedlikehold: Håndvasket hver uke samt står i garasje på jobb og hjemme. Meget godt vedlikeholdt - felger er bl.a polert og lakkforseilet hvert år og skinnet er behandlet 2-3 ganger i året. Som "ny".

 

Utstyr:

 

Sportspakke Plus (sportsseter i alcantara/skinn, MLT sportsratt, 20 mm sportsunderstell)

Navigasjons Pakke (MMI, navi, avtagbarthenger feste)

Teknikkpakke (xenon, LED, parkerings sensor foran og bak med optisk visning)

Panorama soltak

Bang & Olufsen surround anlegg med 15 høytalere, 10 kanals digital forsterker og subwoofer

Automatisk avblendbart innvendig speil

Lys/regn sensor

Lyspakke interiør

Mørke ruter fra B stolpen og bakover

Bluetooth til mobiloppkobling

RS4 pedalsett i alu

S4 speilhus i aluminium

RS4 grill i gloss black

Diffuser i carbon look fra Rieger Tuning

4 x eksos fra Rieger Tuning

Interiør lister i ekte carbon fiber

Bremsekalippere lakkert med Foliatec Rosso red (kan enkelt lakkeres grå, sorte eller hva du nå ønsker...)

19' RS5 rotor med 245/40-19 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) inkl ekstra felg i uåpnet eske

18' A5 med 225/45-18 Nokian Hakkapilatta piggfrie (vinter)

 

...bilen er 100% strøken, aldri kollisjonsskadet, håndvasket hver uke og skiller seg ut i mengden av A4'er som ruller på veien. Alle orginal deler som er oppgradert følger selvfølgelig med bilen vederlagsfritt (speilhus, eksoshaler, grill, interiør lister etc...)

 

Pris antydning: kr 360 000 eller bud (ny pris kr 540 000)

audi 6.JPG

bak.JPG

audi 5.JPG

audi 7.JPG

Audi 4.JPG

Audi 3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*bump*

 

Da er Tesla bestilt med levering i februar/mars 2014. Bilen skal i utgangspunktet beholdes frem til da, men hvis noen er på utkikk etter en meget strøken A4 kan jeg vurdere å levere fra meg bilen tidligere og heller ta en leiebil... ta kontakt på PM ved interesset - ellers kommer den på finn.no i januar/februar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med bilen leveres forresten også SKISTATIV samt to ekstra NYE 19' Rotorfelger i eske (verdi ca kr 9 000)....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

* bump *

 

Hvis bilen kan overleveres ny eier 01.01.14 så går den for kr 370 000 + omreg inkl skistativ og 2 x nye 19' rotorfelger i eske (verdi kr 9 000). Årets julegave?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nye rotorfelger? Hva skjedde??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting, men fikk en hyggelig pris av Beckmeister da jeg har bestilt Teslafelger for kr 94 000... (ikke bare til meg da), så da tenkte jeg det var greit å få et par "reserve" felger til Audi'n også mtp fremtidige skader a la kantkjøring... så bare en "ekstra ting" som følger bilen :-)

 

Men men... lite futt her på forumet mtp salg av bil. Prøvde jo samme i 2011 med min A4 B7 og fikk nada, men 15 henvendelser på finn.no så den havner nok der i januar uansett. Er jo superstrøken og kun 23 000 km nå så vel... bør være relativt greit å selge... prisen bestemmer markedet, men har heldigvis god tid og fikset leiebil i evt overgangsperiode uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste bump før bilen kommer på finn.no om 2 uker.

 

VACN pris er nå kr 369 000 inkl omreg og 2 x ekstra 19' rotorfelger (uåpnet i eske - verdi kr 6 000), ekstra mattesett (kr 1 000), Audi dekkposer (kr 450) samt ski/lastestativ fra thule (kr 1 500). Bilen vil få ekstra Permashine topcoat 06/01/14 til en verdi av kr 2 500. Fremstår som ny og meget god vedlikeholdt. Til tross for kun 23 500 km har jeg tatt 2 x oljeskift samt LongLife service (sept'13).

 

Spar kr 160 000 på 2 år gammel bil med svært lav km stand!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes navnet var kjent når jeg så deg på tesla gruppen på fb:) lykke til med salg! Kunne tenkt meg denne egentlig, men tror nok jeg skal vente litt å kjøpe tesla isteden:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he... Ikke sant :-) Tesla'n min er ferdig produsert idag så kommer om 5-6 uker ergo forsatt god tid til å finne et nytt hjem for min meget strøkne Audi...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men du må spare en stund da en Tesla kostet nær dobbelt av hva jeg selger A4'n for.., røverpris :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.