Anbefalte innlegg

Hei

Har en 2000 B5 1,8 TQ.

Skulle bare flytte den 100 meter i dag, vrei på nøkkelen og bilen startet med en gang som vanlig.

Kjørte 100m. gikk vekk i fra bilen i 2 min. Når jeg skulle starte den igjen da, så ville ikke startern slå inn.

Alt av lys, cd spiller osv slo seg på når tenningen ble skrudd på, men når jeg slå den helt om og den skulle starte, skjedde ingen ting.

Ikke et klikk, ikke en antydning til noen ting.

Tok bilen på trill. startet da med en gang. Stoppet igjen med en gang og tok den på starteren som vanlig....

Noen tips??

Kan ikke risikere å stå en gudsforlatt plass alene og ikke få rikka bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå over kabler på startmotoren kan jo hende noen er dårlig eller startmotoren har tatt kvelden.

du kan jo prøve ta den ut smøre og gjør den rein får dritt som sitt rundt den

Ellers se om du får tatt en vag com test på bilen se om det kommer fram noe der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har snakket med motorkyndig nå;)

viser seg, at motoren/svinghjulet mest sannsynlig stoppet akkurat slik at startkransen og svinghulet sto topp-mot-topp hvis dere skjønner hva jeg mener. Det er jo selvfølgelig liten sjans, men det kan skje og så fort man fikk rikka bilen litt i gir gikk den jo som bare det igjen.

har sikkert statet den 30 ganger på starteren etter dette....

Noen som har vært borti lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.