Audi RS2 Dekk/felg hvor stort ?

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg har 5x130 boltsirkel på den der bilen.

Hvor store felger dekk går på den bilen? Er orginalsenkinga som står på. Hvor mye kan den evt senkes? : klø :

Og er det noen som har bilder av rs2 med eller uten senk og kule felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 8,5 x 19 med et 50, subber litt bak men lite nå med nye 225/35 dekk,

er ikke så mye plass på disse bilene så noe over 8,5-9 bredde felg og 225-235 dekk er vanskelig dersom den er senkett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal benytte orginalfelgene og polere kanten på de. Men det jeg lurer på er at det står i vognkortet at den skal ha 245/40 17...Hvor mye breiere kan en gå før det subber osv ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har glassblåst, kalkblåst og lakkert opp min orginial felger. Ble veldig bra resultat. Dette er mine brukshjul med 225/45/17 (dekkene fulgte med bilen i OK stand). Har også Porsche Turbo Cup felger i 10x19 med 245/35/19. Disse er ikke prøvd enda. Har nettopp fått de og venter på å få skiftet kalippere foran før jeg sette disse på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du på 10x19 uten å subbe på en RS2 blir jeg mektig imponert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal benytte orginalfelgene og polere kanten på de. Men det jeg lurer på er at det står i vognkortet at den skal ha 245/40 17...Hvor mye breiere kan en gå før det subber osv ?

Dunlop sp 8000 (245/40-17) dekk skal kun monteres på orginale 7"felger,

men andre dekk anbefales 225 på orginale 7"felger på RS2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjenstår å se fulgte med spacere også. Hjulene har sittet på RS2 før og han jeg "fikk" hjulene av påstod at de ikke gjorde det. Men som skrevet avventer nye deler til bilen før hjulene monteres.

Får du på 10x19 uten å subbe på en RS2 blir jeg mektig imponert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjenstår å se fulgte med spacere også. Hjulene har sittet på RS2 før og han jeg "fikk" hjulene av påstod at de ikke gjorde det. Men som skrevet avventer nye deler til bilen før hjulene monteres.

Har du mulighet å få tatt noen bilde når du har fått montert felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe problem. Skal ta bilder jeg med 19" hjulene på og legge ut her.

Har du mulighet å få tatt noen bilde når du har fått montert felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mistenker også at 10x19 blir vanskelig, men er jo ingen vits å være negative før det er prøvd heller... ;-)

Jeg har Turbo Cup i 8,5x18, ET veldig nærme orginalt...og ville vel ideelt sett heller hatt 8x18 om det hadde vært mulig.. har FK Gewinde, og må kjøre med spacere foran for at det ikke skal subbe på innsiden.. og har vel egentlig ikke noe mer å gå på utover heller, uten at dekkene skal stikke utenfor.. har Falken 451, 225x40..

Har en bekjent som kjører med Turbo Cup i 19 på sin Rs2, med 235x35. Funker på bilen hans, men mistenker at han har 8,5x19...

Som sagt, ikke la oss pessimister her ødelegge morro... løp ut og monter, og husk kamera! ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har på 245 og det skal mye til om du ikke får det til å subbe på ET50. Det subber nok i bøylen bak.

Jeg har H&R justerbart og 8,5x18", RH AG-Cup,Et45 forrand og Et56 bak.

Ja jeg vet det høres snodig ut men prøv selv. Det var eneste måten å ikke subbe når ting er nesten max senka. Og staget mitt er kappa inn pg : rolleyes a. plassen...Jeg satser på 235 neste gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.